V průměrném počtu prodaných výtisků na vydání si v říjnu polepšila z celostátních deníků Mladá fronta Dnes a o jediný výtisk také Blesk. Ostatních šest celostátních deníků zaznamenalo pokles stejně jako souhrnný náklad všech regionálních titulů Vltava-Labe-Press sjednocených pod název Deník. Vyplývá to z pravidelné měsíční zprávy Kanceláře ověřování nákladu ABC ČR. Nejprodávanějším celostátním deníkem zůstává Blesk, který si denně koupilo 464 347 lidí, což je o jednoho více než v září, kdy byl prodaný náklad Blesku nejnižší od srpna 2003; oproti loňskému říjnu si Blesk pohoršil o zhruba 90 000 výtisků denně. Na druhém místě je Mladá fronta Dnes, jejíž denní prodaný náklad stoupl o 8569 kusů na 321 563. Třetí je Právo, jehož prodaný náklad klesl o 2179 prodaných výtisků denně na 158 876, a druhý měsíc za sebou tak list posunul hranici svého dosud nejmenšího počtu prodaných výtisků od počátku ověřování nákladů v březnu 1993. Čtvrtému Aha! poklesl prodaný náklad pod hranici 100 000 na 96 803. Páté jsou Lidové noviny, které si denně pořídilo 72 087 zájemců, což je o 9999 méně než v září. Šestý Sport zaznamenal pokles o 2519 kusů denně na 69 622. Na sedmé místo poskočily Hospodářské noviny, a to i přes pokles prodaného denního nákladu o 1338 kusů na 63 846. Svou pozici si HN vyměnily se Šípem, jemuž ubylo oproti září 8116 kupujících, a náklad Šípu tak klesl na 63 486 výtisků denně. V říjnu klesl i souhrnný náklad regionálních Deníků Bohemia a Deníků Moravia. Pokles o 5334 výtisků na vydání znamenal, že si je denně koupilo 339 743 lidí. Kancelář ověřování nákladu ABC ČR do své říjnové zprávy poprvé zahrnula deníkové tituly Vltava-Labe-Press pod společným názvem Deník. VLP v půlce září sjednotila grafiku svých regionálních titulů a částečně i jejich jména, neboť nyní každý regionální titul obsahuje právě slovo deník.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?