Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

V říjnu si v prodeji polepšila MfD a Blesk

Redakce MAM12. 12. 2006

V průměrném počtu prodaných výtisků na vydání si v říjnu polepšila z celostátních deníků Mladá fronta Dnes a o jediný výtisk také Blesk. Ostatních šest celostátních deníků zaznamenalo pokles stejně jako souhrnný náklad všech regionálních titulů Vltava-Labe-Press sjednocených pod název Deník. Vyplývá to z pravidelné měsíční zprávy Kanceláře ověřování nákladu ABC ČR. Nejprodávanějším celostátním deníkem zůstává Blesk, který si denně koupilo 464 347 lidí, což je o jednoho více než v září, kdy byl prodaný náklad Blesku nejnižší od srpna 2003; oproti loňskému říjnu si Blesk pohoršil o zhruba 90 000 výtisků denně. Na druhém místě je Mladá fronta Dnes, jejíž denní prodaný náklad stoupl o 8569 kusů na 321 563. Třetí je Právo, jehož prodaný náklad klesl o 2179 prodaných výtisků denně na 158 876, a druhý měsíc za sebou tak list posunul hranici svého dosud nejmenšího počtu prodaných výtisků od počátku ověřování nákladů v březnu 1993. Čtvrtému Aha! poklesl prodaný náklad pod hranici 100 000 na 96 803. Páté jsou Lidové noviny, které si denně pořídilo 72 087 zájemců, což je o 9999 méně než v září. Šestý Sport zaznamenal pokles o 2519 kusů denně na 69 622. Na sedmé místo poskočily Hospodářské noviny, a to i přes pokles prodaného denního nákladu o 1338 kusů na 63 846. Svou pozici si HN vyměnily se Šípem, jemuž ubylo oproti září 8116 kupujících, a náklad Šípu tak klesl na 63 486 výtisků denně. V říjnu klesl i souhrnný náklad regionálních Deníků Bohemia a Deníků Moravia. Pokles o 5334 výtisků na vydání znamenal, že si je denně koupilo 339 743 lidí. Kancelář ověřování nákladu ABC ČR do své říjnové zprávy poprvé zahrnula deníkové tituly Vltava-Labe-Press pod společným názvem Deník. VLP v půlce září sjednotila grafiku svých regionálních titulů a částečně i jejich jména, neboť nyní každý regionální titul obsahuje právě slovo deník.

×

Komunistické značky stále žijí

Starší článek

Bohemia Sekt závěrem roku očekává nárůst prodeje šumivých vín

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více