V říjnu si v prodeji polepšila MfD a Blesk

12. 12. 2006 09:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

V průměrném počtu prodaných výtisků na vydání si v říjnu polepšila z celostátních deníků Mladá fronta Dnes a o jediný výtisk také Blesk. Ostatních šest celostátních deníků zaznamenalo pokles stejně jako souhrnný náklad všech regionálních titulů Vltava-Labe-Press sjednocených pod název Deník. Vyplývá to z pravidelné měsíční zprávy Kanceláře ověřování nákladu ABC ČR. Nejprodávanějším celostátním deníkem zůstává Blesk, který si denně koupilo 464 347 lidí, což je o jednoho více než v září, kdy byl prodaný náklad Blesku nejnižší od srpna 2003; oproti loňskému říjnu si Blesk pohoršil o zhruba 90 000 výtisků denně. Na druhém místě je Mladá fronta Dnes, jejíž denní prodaný náklad stoupl o 8569 kusů na 321 563. Třetí je Právo, jehož prodaný náklad klesl o 2179 prodaných výtisků denně na 158 876, a druhý měsíc za sebou tak list posunul hranici svého dosud nejmenšího počtu prodaných výtisků od počátku ověřování nákladů v březnu 1993. Čtvrtému Aha! poklesl prodaný náklad pod hranici 100 000 na 96 803. Páté jsou Lidové noviny, které si denně pořídilo 72 087 zájemců, což je o 9999 méně než v září. Šestý Sport zaznamenal pokles o 2519 kusů denně na 69 622. Na sedmé místo poskočily Hospodářské noviny, a to i přes pokles prodaného denního nákladu o 1338 kusů na 63 846. Svou pozici si HN vyměnily se Šípem, jemuž ubylo oproti září 8116 kupujících, a náklad Šípu tak klesl na 63 486 výtisků denně. V říjnu klesl i souhrnný náklad regionálních Deníků Bohemia a Deníků Moravia. Pokles o 5334 výtisků na vydání znamenal, že si je denně koupilo 339 743 lidí. Kancelář ověřování nákladu ABC ČR do své říjnové zprávy poprvé zahrnula deníkové tituly Vltava-Labe-Press pod společným názvem Deník. VLP v půlce září sjednotila grafiku svých regionálních titulů a částečně i jejich jména, neboť nyní každý regionální titul obsahuje právě slovo deník.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení