V metru mají být všechny deníky

4. 12. 2006 10:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Deník Metro pravděpodobně přijde o exkluzivitu na distribuci v pražském metru. Od příštího roku by totiž měly být v prostorách pražské podzemní dráhy distribuovány všechny deníky, které se rozdávají zdarma. Dopravní podnik hl. města Prahy tuto skutečnost oficiálně ještě nepotvrdil, vyplývá to ale z jednání mezi zástupci vydavatelů a Dopravního podniku.
Ke konci letošního roku vyprší deníku Metro smlouva na výhradní distribuci v prostorách metra. Dopravní podnik proto během podzimu vypsal na distribuci deníků výběrové řízení, ale ještě v samotném začátku je zrušil. Už v té době se ale uvažovalo o tom, že by v metru byly distribuovány všechny deníky současně. Konkurenční vydavatelé nových bezplatných deníků, Mafra (Metropolitní Expres) a Ringier ČR (24 hodin) tvrdili, že by jim společná distribuce nevadila. Metro bylo ale naopak proti a trvalo na exkluzivitě. Bezplatné deníky jsou v Praze distribuovány v přibližném celkovém nákladu 600 tisíc výtisků.

-Martina Vojtěchovská-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení