Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Téměř pětina firem není spokojena s prací agentur

Redakce MAM6. 12. 2006

Téměř pětina manažerů (17 procent) není spokojena se svou spolupracující komunikační nebo marketingovou agenturou. Polovina manažerů je se spoluprací s agenturami spokojena, ale míní, že občas nedokážou splnit jejich požadavky. Hlavním důvodem pro výběr agentury přitom není její velikost, renomé či získaná ocenění, ale její předchozí zkušenost s podobnými projekty a osobní doporučení. Vyplývá to z průzkumu mezi stovkou manažerů českých firem, jehož výsledky ČTK poskytla agentura Advertures.
Výzkum podle Ondřeje Drábka z Advertures potvrdil, že navzdory pevně daným smlouvám může konečné hodnocení spolupráce ovlivnit osobní vztah zástupce agentury a manažera na straně zákazníka. Dvě pětiny všech manažerů zohledňují subjektivní hodnocení, v případě velkých firem je to dokonce téměř polovina, uvedl.
“Klienti podle průzkumu očekávají, že agentury projeví trochu víc sebevědomí a začnou se chovat samostatně a nabízet jim i řešení, o kterých původně zadavatel neuvažoval,” uvedl výkonný ředitel agentury Peter Hameister.
Co se týče motivace vybrat si ke spolupráci danou agenturu, podle oslovených manažerů z 91 procent je to její předchozí zkušenost s podobnými projekty. O šest procent méně vedoucích pracovníků si cení osobního doporučení, 81 manažerů ze sta oceňuje i reference agentury. Naopak velikost agentury hraje roli jen u 23 procent manažerů, u ocenění získaných agenturou je to o 14 procent více.
Nejčastěji si oslovené firmy najímají agenturu kvůli reklamě (77 procent), podpoře prodeje (54 procent), online marketingu na internetu (53 procent) a PR aktivitám (44 procent).
Průzkum pro Advertures uskutečnila společnost Tambor. Telefonicky odpovídala stovka manažerů českých firem, průzkum se konal mezi 20. a 27. říjnem.

×

Rekordní nákupy na internetu

Starší článek

Odborníci: Odstraňte billboardy z dálnic, jsou nebezpečné

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více