Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

T-Mobile si na parohy od Vodafone stěžoval u Rady pro reklamu

Redakce MAM7. 12. 2006

Mobilní operátor T-Mobile podal Radě pro reklamu stížnost na reklamní kampaň, při níž společnost Vodafone umístila na billboardy a budky konkurence sobí parohy. Firma zároveň zvažuje další právní kroky a bude požadovat náhradu škody, řekla mluvčí T-Mobile Martina Kemrová. Právní kroky zvažuje i další operátor Telefónica O2.
“Poslední reklamní aktivity Vodafone nemají na českém trhu obdoby, hrubě poškozují práva T-Mobile a lze je kvalifikovat jako nekalosoutěžní jednání. Zdůvodnění této aktivity, že cílem je upozornit veřejnost na fakt, že konkurence využívá různých marketingových triků k tomu, aby přilákala nové zákazníky, je nekonkrétní a zavádějící,” dodala Kemrová.
Rada pro reklamu se podle výkonného ředitele Pavla Kurýla bude stížností zabývat na nejbližším zasedání arbitrážní komise zřejmě příští týden. Zatím si vyžádala stanovisko od Vodafonu a shání podklady pro své rozhodnutí. “Ta reklamní kampaň je velmi diskutabilní,” uvedl Kurýl s tím, že případné odborné posouzení a následný verdikt může vydávat jen arbitrážní komise. Verdikt má však jen formu doporučení a není pro firmu závazný.
Podle odborníků, které oslovil deník Hospodářské noviny, není případná žaloba T-Mobile bez šance na úspěch. “Konkurenti Vodafonu mají určitě šanci uspět v právním řízení. Je ale nutné udělat hlubší rešerši toho, jaké zákony Vodafone porušil. Obecně lze však říci, že se jedná o klamavou reklamu,” uvedl pro HN Petr Holec z advokátní kanceláře Holec, Zuska & Partneři.
Vodafonem najatá firma v minulých dnech umístila na reklamní plochy konkurence sobí parohy. Parohy navazují na kampaň Vodafonu s falešnými soby a mají upozornit na marketingové triky, kterými konkurence láká nové zákazníky.

×

Yahoo projde reorganizací

Starší článek

Internetoví obchodníci letos očekávají rekordní předvánoční tržby

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více