Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

T-Mobile plánuje komerční spuštění TV v mobilu na pololetí 2007

Redakce MAM14. 12. 2006

Mobilní operátor T-Mobile plánuje komerční provoz digitálního televizního vysílání od poloviny příštího roku. Na setkání s novináři to uvedl generální ředitel firmy Roland Mahler. Firma začala službu veřejně testovat letos v říjnu. Poprvé ji představila loni na Invexu. Komerčnímu spuštění zatím brání zákon, který zakazuje propojení majitele kmitočtů pro vysílání a držitele vysílací licence, dodal Mahler. Firma podle něj jedná s konkurenčními O2 a Vodafone o vybudování společného multiplexu, což by znamenalo nižší náklady a rychlejší návratnost investice. Technologie DVB-H je velmi podobná standardu DVB-T pro pozemní digitální vysílání, který startuje i v ČR. DVB-H je však lépe uzpůsobena pro pohyb přijímače a navíc umožňuje přijímat až 40 programů, což je až desetinásobek proti uvažovanému množství v rámci jednoho multiplexu pozemního vysílání. Proti mobilnímu UMTS není omezená počtem připojených uživatelů, její nevýhodou však je menší komfort pro interaktivní služby. Po komerčním uvedení služby by zákazníci měli získat za paušální měsíční poplatek přístup k základní programové nabídce, která by obsahovala kanály České televize, Novy či Primy. Zvažovaná cenová hladina pro volně šiřitelné programy se pohybuje mezi 50 a 100 Kč měsíčně. Za další prémiové kanály by zákazník platil zvlášť, a to buď za zhlédnuté pořady, či za čas. První testy digitální televize přes mobil proběhly v roce 2004 v Německu. O dva roky později spustil italský operátor TIM první komerční síť, ve které během měsíce získal 100 000 uživatelů. V současnosti technologii testuje 24 států a osm oznámilo komerční spuštění na příští rok.*

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 30. listopadu 2006

Starší článek

Pivem roku 2006 opět Budvar

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více