V uplynulém roce zaznamenalo řadu celkem významných událostí především pražské výstavnictví. V květnu společnost ABF, majoritní vlastník PVA Letňany, oznámila, že se jejím strategickým partnerem stala společnost SPGroup. Myšlenka na vybudování kamenného areálu, který by splňoval podmínky pro konání mezinárodních výstav a jehož první etapa měla být dokončena v roce 2008, se tak stala o něco reálnější. Plány se ovšem zkomplikovaly už uprostřed léta, kdy pražští zastupitelé nedali výstavbě výstaviště zatím zelenou. V souvislosti s nejbližším možným termínem dokončení první etapy se proto začalo hovořit až o roku 2009. Kromě plánů budoucích jsou však provozovatelé letňanského veletržního areálu zaměstnáni událostmi aktuálními. Neshody mezi ABF a společností Terinvest se řeší soudní cestou. Své ambice stát se pražským veletržním centrem neskrývá ani Holešovické výstaviště, které zhruba za rok počítá s dokončením výstavby nové haly o rozloze 16 tisíc metrů čtverečních. Největší podíl na českém výstavnickém trhu si nicméně drží Veletrhy Br-no, a že by tomu mohlo být někdy jinak, o tom si Praha zatím může nechat jen zdát.
Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.
Souhlas s cookies
Abychom vám poskytli co nejlepší uživatelský zážitek, používáme na webu cookies pro jeho základní funkce, analytiku a personalizaci reklamy. Používáním webu s tím souhlasíte.
Funkční cookies
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické cookies
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové cookies
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.