Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Stále nenaplněné pražské ambice

Redakce MAM11. 12. 2006


p03obr_Hromadkova_Tereza.jpgV uplynulém roce zaznamenalo řadu celkem významných událostí především pražské výstavnictví. V květnu společnost ABF, majoritní vlastník PVA Letňany, oznámila, že se jejím strategickým partnerem stala společnost SPGroup. Myšlenka na vybudování kamenného areálu, který by splňoval podmínky pro konání mezinárodních výstav a jehož první etapa měla být dokončena v roce 2008, se tak stala o něco reálnější. Plány se ovšem zkomplikovaly už uprostřed léta, kdy pražští zastupitelé nedali výstavbě výstaviště zatím zelenou. V souvislosti s nejbližším možným termínem dokončení první etapy se proto začalo hovořit až o roku 2009. Kromě plánů budoucích jsou však provozovatelé letňanského veletržního areálu zaměstnáni událostmi aktuálními. Neshody mezi ABF a společností Terinvest se řeší soudní cestou.
Své ambice stát se pražským veletržním centrem neskrývá ani Holešovické výstaviště, které zhruba za rok počítá s dokončením výstavby nové haly o rozloze 16 tisíc metrů čtverečních.
Největší podíl na českém výstavnickém trhu si nicméně drží Veletrhy Br-no, a že by tomu mohlo být někdy jinak, o tom si Praha zatím může nechat jen zdát.

×

Zlatý Měšec 2006 ovládla ČSOB

Starší článek

Google začal testovat systém reklamy pro rádia

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více