Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Sobí parohy Vodafonu rozčílily konkurenci

Redakce MAM6. 12. 2006

Nejnovější guerillová reklamní kampaň společnosti Vodafone, při které ověsila billboardy a telefonní budky konkurentů sobími parohy, bude mít právní dohru.
“Zmíněnou reklamu považujeme za poškození naší reklamní kampaně,” říká Martina Kemrová, tisková mluvčí T-Mobilu. Společnost bude nyní po Vodafonu žádat nejenom zjednání okamžité nápravy – tedy odstranění parohů, ale i patřičnou kompenzaci.
“Vodafone navíc nedodržel základní požadavky reklamy uvedené v Kodexu reklamy, což by se u tak velkého reklamního zadavatele stávat nemělo. Zvažujeme proto další právní kroky, jak této formě konkurenčního boje bránit,” dodává Kemrová.
Podle právníků, které Hospodářské noviny oslovily, není případná žaloba T-Mobilu na konkurenta bez šance na úspěch. Vodafone se podle nich dopustil “nekalosoutěžního” jednání.
“Konkurenti Vodafonu mají určitě šanci uspět v právním řízení. Je ale nutné udělat hlubší rešerži toho, jaké zákony Vodafone porušil. Obecně lze však říct, že se jedná i o klamavou reklamu,” říká Petr Holec z advokátní kanceláře Holec, Zuska & Partneři.
Hlubší zkoumání “parohaté” kampaně nyní provádějí také právníci dalšího poškozeného operátora, Telefóniky O2.
“Celou situací se zabývá naše právní oddělení a příslušné právní kroky k zastavení neoprávněných aktivit konkurence budou následovat,” potvrzuje Martin Žabka, mluvčí Telefóniky O2.
Ani žaloby však podle reklamních odborníků kampani neuškodí. Reklama lidi zaujala a pobavila a Vodafone z ní i díky médiím, která o ní referovala, vytěžil maximum možného.
Také proto je postoj operátora k připravovaným žalobám konkurence poměrně strohý. “Co se žalob týče, jsou na uvážení konkurence. Naší strategií je, aby zákazník přesně věděl, za co platí,” říká pouze Jakub Hrabovský, tiskový mluvčí Vodafonu.

Hospodářské noviny, 6.12. 2006, autor: (zul)

×

Spoty BOB

Starší článek

Nové digitální televize očekávají další zpoždění startu

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více