Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Seznam.cz spustí reklamní službu Sklik příští rok

Redakce MAM13. 12. 2006

Největší tuzemský internetový portál Seznam.cz začne na začátku příštího roku nabízet v běžném komerčním provozu svou reklamní službu Sklik. Službu firma již několik měsíců testuje a dosud se na ní zaregistrovalo 6000 inzerentů, uvedla společnost v tiskové zprávě.
Inzeráty Skliku se po zadání klíčového slova do nejpoužívanějšího českého vyhledávače zobrazují na všech stránkách výsledků vyhledávání Seznamu. Oproti jiným formám reklamy oslovují inzeráty Skliku uživatele podle toho, co zrovna hledá.
Inzerenti pak platí za každé kliknutí na svůj reklamní odkaz. Minimální cena za jeden klik je 20 haléřů. Na ty inzeráty, které jsou pro hledající uživatele zajímavé, se kliká častěji, a tím se ve výsledku vyhledávání automaticky posouvají nahoru. Nezajímavé inzeráty, na které nikdo nekliká, se naopak postupně vypínají.
S reklamou na internetu založenou na platbách za jednotlivá kliknutí přichází na český trh i americký vyhledávač Google. Ten v rámci služby AdSense uživatelům nabízí příjem za umístění tematické reklamy na jejich stránky nebo k výsledkům vyhledávání a naopak inzerentům, že mohou cílenou reklamu prostřednictvím systému zadávat.
Roční objem příjmů z reklamy založené na kliknutí uživatele se odhaduje na 150 milionů korun.

×

Češi dávají k Vánocům více dárků než Slováci

Starší článek

Obchodní řetězec SPAR v Třebíči otevře první supermarket

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více