Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Růst celosvětového prodeje aut se napřesrok zastaví

Redakce MAM29. 12. 2006

Růst celosvětového prodeje automobilů se po předchozích pěti rekordních letech v příštím roce zastaví. Uvedla to kanadská společnost Scotiabank s tím, že slabší poptávka na vyzrálých trzích, jako jsou Spojené státy, západní Evropa a Japonsko, bude kompenzovat nárůst prodeje na méně rozvinutých trzích.

“Nákupy automobilů v Číně, Indii a Latinské Americe si v roce 2007 udrží rychlé tempo,” řekl specialista Scotiabanky na automobilový průmysl Carlos Gomes. “Nicméně se očekává, že celosvětový prodej bude v příštím roce stagnovat po pěti rekordních letech za sebou, protože zpomalující hospodářský růst podkopává prodej na rozvinutých trzích,” dodal.

Hlavním tahounem prodeje automobilů podle Gomese v příštím roce zůstane Čína. Také v Indii, kde hodlají přední automobilky do roku 2012 investovat přes pět miliard dolarů, by měl prodej navázat na silný růst v letošním roce. V Latinské Americe by měla být poptávka podpořena silným růstem ekonomiky a nízkým počtem majitelů automobilů v některých regionech.

Ve Spojených státech, které jsou největším trhem s automobily na světě, se však v příštím roce podle Scotiabanky prodej poprvé od roku 1998 propadne pod 16 milionů vozů. K tomuto poklesu by měly přispět vysoké ceny benzinu a zpomalení růstu ekonomiky.

×

V Česku začaly zimní výprodeje

Starší článek

ČT prodlužuje zprávy a posune čas Večerníčka

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více