Řetězec Globus otevřel první obchod v Rusku

19. 12. 2006 08:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Německý obchodní řetězec Globus, který provozuje síť hypermarketů v Česku, otevřel tento měsíc v Rusku svůj první obchod Hyperglobus. Vedení společnosti Globus ale neřeklo, kolik podobných hypermarketů chce Globus v Rusku provozovat.
První ruský hypermarket řetězce Globus funguje ve městě Šolkovo v Moskevské oblasti. „Jde o pečlivě připravený krok, který je součástí strategie růstu. Rusko se tak po Německu a ČR stává třetí zemí, v níž Globus působí,“ uvedlo vedení společnosti Globus.
Ruský hypermarket Hyperglobus má prodejní plochu 11 500 metrů čtverečních a je vybaven 66 pokladnami. Jeho součástí je také nákupní pasáž s obchody.
Německý řetězec Globus otevřel svůj první hypermarket v ČR v roce 1996 a nyní na tuzemském trhu provozuje síť 11 hypermarketů Globus a hobbymarketů Baumarkt. V loňském roce tržby Globusu v ČR vzrostly na 19 miliard korun a byl tak šestým největším řetězcem v tuzemsku podle výše tržeb.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.