Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Rekordní nákupy na internetu

Redakce MAM6. 12. 2006

Británie v pondělí zažila patrně rekord v předvánočních internetových nákupech. Dosáhly za tento den podle odborného odhadu 180 milionů liber (7,5 miliardy korun). Na druhé straně, v klasických kamenných obchodech zatím nejsou spokojeni, protože listopad přinesl jen minimální růst prodeje.
Loni vyvrcholily internetové nákupy 12. prosince, kdy dosáhly 131 milionů liber. Mnoho lidí však dárek nedostalo včas pod stromeček, takže se letos rozhodli nakupovat o něco dříve. Pondělí je klíčové proto, že následuje po rodinných poradách o Vánocích během víkendu.
Letos nakupovalo během “internetového pondělí” asi 25 milionů Britů. Špičkou bylo období polední přestávky mezi 13. a 14. hodinou.
Celkově podle odhadu společnosti Interactive Media in Retail Group (IMRG) utratí Britové za vánoční dárky na internetu asi sedm miliard liber. Loni to bylo pět miliard. “Faktem je, že na internetu můžete nakupovat čtyřikrát rychleji než v obchodě na ulici a ještě ušetříte,” řekl o tom ředitel IMRG James Roper.
To může být jedním z důvodů, proč sdružení maloobchodu British Retail Consortium (BRC) oznámilo, že listopad byl v obchodech slabý. Obchodníci museli sahat ke značným slevám, které jsou podle BRC větší než loni. Týkají se hlavně sezonního oblečení, protože i v Británii pokračuje teplé počasí.
Vánoční prodej při tom představuje u některých obchodů asi 60 procent celoročního obratu. Jedním z pokusů, kterými obchodníci zkoušejí vyvolat větší zájem, bylo i rozhodnutí minulý týden uzavřít londýnskou Regent Street a Oxford Street pro veškerou dopravu. První reakce obchodníků byly pozitivní a uvádějí, že zaznamenali podstatné zvýšení prodeje.

×

Nové digitální televize očekávají další zpoždění startu

Starší článek

Téměř pětina firem není spokojena s prací agentur

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více