Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Reklamu s falešnými soby využije celosvětový Vodafone

Redakce MAM20. 12. 2006

Čivavy s parohy se staly reklamním hitem letošních Vánoc. Vodafone s kampaní bodoval nejen v Česku, ale chválí ji i celosvětové vedení společnosti. “Skupina Vodafone hodnotí naši kampaň jako velmi vydařenou. Falešní sobi dokonce budou sloužit jako případová studie pro všechny pobočky Vodafonu. Bude se na nich ukazovat, jak se dá využít domácího talentu v reklamách,” říká Grahame Maher, šéf českého Vodafonu.
Maher už krátce po únorovém nástupu do čela nejmladšího tuzemského operátora tvrdil, že chce, aby z nápadů a schopností českých pracovníků těžil celý Vodafone. “Společnosti, které odevzdají ducha a kreativitu zcela do rukou externí agentury nebo globální korporace, jíž jsou součástí, nepřežijí. Původní nadšení musí vycházet zevnitř firmy,” věří Maher.
Čivaví reklama, kterou vymyslel tým firemních marketingových expertů v době, kdy byl telefonní operátor bez reklamní agentury, vyšla mnohem levněji než dosavadní kampaně.
Přesto ve srovnání s loňskými Vánocemi zvedla prodeje firmy téměř o čtvrtinu.
“Zatím jsme ještě neprovedli závěrečné vyhodnocení, ale už teď můžu říct, že se jednalo o mnohem efektivnější investici, než byla naše rebrandingová kampaň,” připomíná Maher plakáty a bilboardy s červenou rukou, které počátkem roku zaplavily celé Česko.
Maher s Vodafonem nešetří jen na reklamní kampani, ale i jinde. Pozastavil velké investice do sítí třetí generace a způsobil skoro revoluci chystanou dohodou o sdílení sítí s T-Mobilem. “To se netýká jen sítě třetí generace, ale i současné. Sníží to naše náklady a nakonec i ceny za služby pro samotné zákazníky,” vysvětluje Maher.
Dnes už se o společném využívání sítí dohadují všichni tři operátoři, protože investice do jejich výstavby jsou obrovské. Asi nejblíže dohodě jsou operátoři u digitální televize v mobilu, kde jsou připraveni v jedné síti vysílat všichni.
Zákazníci kromě nižších cen získají díky využití ostatních sítí i lepší pokrytí.

Hospodářské noviny, 20.12. 2006, autor: Jan Cizner, Zuzana Luňáková

×

Signál Novy na Šumavě bude kvůli rušení signálu přeladěn

Starší článek

Štědrý den je pro Slováky nejoblíbenějším svátkem vůbec

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více