Rada schválila rozpočet ČRo na rok 2007

14. 12. 2006 09:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rozpočet Českého rozhlasu na příští rok počítá se ziskem 63,8 milionu korun. Návrh rozpočtu schválila Rada ČRo, řekla mluvčí a zároveň místopředsedkyně rady Dana Jaklová. Zisk bude o 23,7 milionu Kč nižší než letos, kdy rozhlas po dvou aktualizacích svého rozpočtu zakončí rok se ziskem 87,5 milionu korun.
„Rada ČRo schválila návrh rozpočtu pro rok 2007 s tím, že žádá dodání rozkladu rozpočtu podle jednotlivých divizí (rozhlasových stanic),“ uvedla Jaklová s tím, že rozpočet schválilo sedm členů rady a jeden se zdržel.
Podle údajů, které má ČTK k dispozici, budou příjmy rozhlasu v příštím roce podle schváleného rozpočtu činit dvě 2,01 miliardy korun, z toho příjmy z koncesionářských poplatků budou 1,79 miliardy. Plánované celkové náklady ČRo podle rozpočtu dosáhnout 1,95 miliardy korun.
Rada Českého rozhlasu zároveň schválila druhou aktualizaci rozpočtu na letošní rok. Podle aktuálních údajů skončí letos hospodaření rozpočtu se ziskem 87,5 milionu korun. Původní rozpočet schválený Radou ČRo loni v prosinci byl ziskový ve výši 48,3 milionu korun. Letos v květnu rada kývla na první úpravu rozpočtu, podle níž zisk klesl o 9,2 milionu na 39,1 milionu korun.
Nyní je tedy zisk oproti původním dvěma předpokladům ještě vyšší. „Obecně se dá říct, že je to výsledek dobrého hospodaření na konci roku a vliv na to mělo i zvýšení poplatků,“ řekl ČTK v reakci na krok rady mluvčí rozhlasu Ladislav Pavlík. Poplatky se zákonem zvýšily na 45 z 37 korun od loňského října. Z poplatků podle druhé aktualizace rozpočtu letos rozhlas získá 1,71 miliardy korun, celkové příjmy budou 1,94 miliardy, a celkové náklady pak 1,86 miliardy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.