Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Průzkum: Slováky na Vánoce nejvíc potěší oblečení, knihy a parfémy

Redakce MAM11. 12. 2006

Slováky letos na Štědrý den nejvíce potěší oblečení, knihy a parfémy. V porovnání s loňským rokem se tak jejich touhy nezměnily. Vyplývá to z průzkumu agentury TNS SK, který se uskutečnil v listopadu u více než tisícovky respondentů.
Každý třetí dotázaný by pod vánočním stromkem nejraději našel oblečení a pětina by jako dárek uvítala knihu či parfém. Radost však udělá i běžná kosmetika, klenoty a hodinky.
Nejčastějším dárkem bude letos podle průzkumu oblečení, které svým blízkým hodlá koupit zhruba polovina dotázaných. Běžnou kosmetikou a knihami pak chtějí své blízké překvapit dva z pěti dotázaných. Hračky a parfémy plánuje na vánoce věnovat třetina respondentů. Mezi oblíbené dárky patří rovněž kompaktní disky a DVD i luxusní pleťová a dekorativní kosmetika.
Mladé lidi do 29 let na Vánoce nejvíce potěší kompaktní disky a DVD, mobilní telefony, fotoaparáty, videokamery či počítače. Jejich blízcí nic nepokazí ani oblečením pro běžné příležitosti nebo sportovními soupravami a vybavením. Lidé ve věku nad 60 let ocení zejména vitamíny, padesátníci umělecké předměty, spotřební elektroniku, potřeby pro kutily, klenoty a hodinky.
Muži udělají svým drahým polovičkám radost luxusní pleťovou a dekorativní kosmetikou, parfémy, ale i běžnou kosmetikou, knihami, klenoty a hodinkami. Sami doufají, že dostanou potřeby pro kutily, fotoaparáty, kamery, počítače, počítačové hry, kompaktní disky a DVD. Děti uvítají nejen hračky, ale i školní potřeby.
Vysokoškolsky vzdělaní lidé by pod stromečkem nejraději našli knihu či luxusní kosmetiku, lidé se základním vzděláním mobilní telefony či oblečení. Deset procent lidí by potěšila i láhev alkoholu, o něco méně lidí by přivítalo rovněž cigarety, doutníky a dýmky.
Nákupní horečka na Slovensku vypukne i letos v prosinci, kdy se do obchodů chystá polovina respondentů. Pouze zhruba šest procent respondentů začíná vánoční dárky nakupovat již v srpnu a září.
Na poslední týden před Vánoci nechávají nákupy dárků zejména muži, lidé do 29 let a obyvatelé ze Žilinského a Košického kraje. Dříve než v listopadu začínají dárky shánět především ženy, vysokoškolsky vzdělání lidé a lidé ve věku od 40 do 59 let.

×

Slabý dolar láká Evropany za nákupy do USA

Starší článek

Američané koupí dárky hlavně na internetu a v obchodech s oděvy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více