Podíly na sledovanosti v hlavním večerním čase i přes celý den v minulém týdnu stouply ČT1 a Primě. Naopak ČT2 zaznamenala v obou sledovaných časech pokles. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
V čase mezi 19:00 a 23:00 si nejvíce polepšila Prima, a to o 1,2 bodu na 17,8 procenta. Podíl ČT1 stoupl o čtyři desetiny na 22,3 procenta, u Novy byl nárůst dvě desetiny, a její podíl pak 48,5 procenta. ČT2 si pohoršila o 1,5 bodu na 5,7 procenta. Podíl ČT24 stoupl o desetinu na 0,48 bodu, ČT4 Sport ztratil dvě setiny a jeho podíl byl 0,19 bodu.
Co se týče podílů na celodenní sledovanosti, Prima si polepšila o bod na 20,4 procenta. Podíl ČT1 stoupl o desetinu na 22,5 procenta, Nova naopak ztratila půl bodu, a sledovalo ji tak v průměru 42 lidí z každé stovky u obrazovek. ČT2 si pohoršila o sedm desetin bodu na 7,2 procenta. Podíl ČT24 byl 0,72 bodu, což je o 21 setin více než o týden dříve. Podíl ČT4 Sport zůstal stejný jako v předminulém týdnu, tedy 0,23 bodu.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů v minulém týdnu odvysílala Nova. Nejvíce diváků zhlédlo nedělní Televizní noviny, bylo jich téměř 3,1 milionu, což představuje 36 lidí z každé stovky dospělých obyvatel ČR. Na ČT1 byl největší zájem o další díl soutěže StarDance…když hvězdy tančí; v sobotu si jej vybralo přes dva miliony lidí.
Na Primě se nejvíce diváků, přes milion a čtvrt, dívalo na nedělní 1. zprávy. Z nabídky ČT2 nejvíce zaujal páteční dokument Život savců podle Davida Attenborougha, na který si udělalo čas necelých 600 000 diváků.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?