Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Počet uživatelů ADSL u Radiokomunikací přesáhl 20 000

Redakce MAM19. 12. 2006

Počet uživatelů vysokorychlostního internetu společnosti Radiokomunikace přesáhl 20 000, což je více než dvojnásobek proti začátku roku. Celkově je na trhu přes 450 000 uživatelů ADSL. Zhruba čtyři pětiny tvoří koncoví zákazníci Telefóniky O2.
Zhruba 70 procent uživatelů rychlého internetu Radiokomunikací tvoří klienti připojení ADSL přes linky pronajaté od Telefóniky O2 do vlastní sítě Radiokomunikací. Zbytek připadá na bezdrátové sítě a předprodávané ADSL od Telefóniky O2. V počtu nejsou zahrnuti uživatelé WiFi sítí.
Radiokomunikace letos do rychlého internetu investovaly téměř 200 milionů korun. Hlavní část peněz směřovala do pokrytí zhruba 40 procent všech pevných linek na trhu. Radiokomunikace denně prodají kolem 150 nových přípojek. “Masivní investice do nového pokrytí jsou pro nás vzhledem k rychlému růstu počtu zákazníků životní nutností,” uvedl marketingový ředitel Miroslav Semrád.
Tržby společnosti, která je také dominantním poskytovatelem rozhlasového a televizního vysílání, by měly vzrůst z loňských 2,3 miliardy na tři miliardy korun. Po letošním spojení s Tele2 mají Radiokomunikace přes 450 000 zákazníků, což je nejvíce mezi alternativními operátory.

×

Makro mění své prodejny

Starší článek

Řetězec Globus otevřel první obchod v Rusku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více