Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Pivovary: Výchovné kampaně k alkoholu budou pokračovat

Redakce MAM14. 12. 2006

I v příštím roce má pokračovat kampaň “Domluvme se”, upozorňující mladé lidi na rizika alkoholu za volantem, a také projekt “Přibrzdi, nezletilým nenaléváme”, zaměřený na prevenci alkoholismu mladistvých. Informovali o tom
zástupci Českého svazu pivovarů a sladoven.
Na první zmíněné kampani pivovarníci spolupracují s oddělením ministerstva dopravy BESIP a Fórem PSR (neziskové sdružení výrobců a distributorů alkoholických nápojů). Na druhém se podílí Sdružení podnikatelů v pohostinství a cestovním ruchu HO.RE.KA.
Projekt “Domluvme se” je založen vzkazu, že pokud již mladí lidé míří za zábavou spojenou s alkoholem autem, měli by se vždy domluvit na řidiči, který bude abstinovat. Projekt zahrnoval například aktivity na letních hudebních festivalech, jako byl simulátor nárazu auta do pevné překážky, počítačové hry nebo ukázky první pomoci a poradenství o rizicích alkoholu. Na to navazoval podzimní pilotní seriál 23 akcí v Libereckém kraji, zejména na diskotékách a zábavách. Tyto akce by se měly příští rok uskutečnit v dalších regionech ČR. Součástí kampaně je také videoklip, ve kterém vystupují čeští a slovenští hip-hopeři.
Druhý projekt je určen majitelům a provozovatelům restaurací. Má jim poskytnout informace a upozornit na platnou legislativu a postihy, které hrozí za podávání alkoholu mladistvým. Součástí projektu je i oboustranná samolepka s textem, “Přibrzdi, nezletilým nenaléváme,” kterou si hospodští mohli nalepit na dveře. Distribuováno jich bylo asi 50.000 kusů.
Pět domácích výrobců piva v roce 2003 založilo Iniciativu odpovědných pivovarů, jejímž cílem je podpora zodpovědného přístupu ke konzumaci, prodeji a marketingu piva. V roce 2005 valná hromada pivovarského svazu přijala principy, etický kodex a program iniciativy.
V rámci těchto aktivit si pivovarníci nastavili také vlastní mantinely pro reklamu. Pivovar, jehož reklama tyto meze podle soudu ostatních překračuje, ji musí stáhnout či změnit. Podle výkonného ředitele svazu Jana Veselého se to stalo třeba Starobrnu nebo Plzeňskému Prazdroji. Pivovary se těmto pravidlům podvolují přesto, že náklady na stažení reklamy mohou dosahovat desítek milionů korun, dodal.

×

Makro: V Česku roste obliba čerstvých ryb, spotřeba je ale nízká

Starší článek

Hitachi vyzkouší na železnici reklamy na elektronickém papíře

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více