Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Pivem roku 2006 opět Budvar

Redakce MAM14. 12. 2006

Pivem roku 2006 se mezi světlými ležáky stal v anketě čtenářů Pivního kurýra Budvar, jenž zvítězil poosmé v řadě. Druhou příčku obsadil Radegast, třetí byl Prazdroj. Výsledky Pivní kurýr zveřejnil v pražské Pivní Galerii.
“Existuje celá řada pivních soutěží, ale tato anketa je výjimečná tím, že konzumenti hlasují v průběhu celého roku,” řekl šéf Budějovického Budvaru Jiří Boček.
Mezi desítkami získal nejvíce hlasů tak jako loni Staropramen. Následovaly Gambrinus a Krušovice. V kategorii jedenáctek přiřkli hlasující prvenství Zlatopramenu, druhé místo obsadil Pivovar Svijany.
Tmavým pivem roku 2006 je značka Kern z Pivovaru Černá Hora. V kategorii “naše pivko”, kde soutěží pivovary s ročním výstavem do 200.000 hektolitrů, vyhrál svijanský pivovar.
Češi vypijí v průměru zhruba 160 litrů piva na hlavu ročně, což je podle dostupných údajů světový primát. Domácí pivovary loni uvařily 19,07 milionu hektolitrů pěnivého moku a export dosáhl rekordních 3,1 milionu hektolitrů.

×

T-Mobile plánuje komerční spuštění TV v mobilu na pololetí 2007

Starší článek

U-Turn Media Group si plácla s The Ring Ring

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více