Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Online hry v tuzemsku denně hraje asi 350 000 lidí

Redakce MAM12. 12. 2006

Počítačové hry na internetu denně hraje 350 000 tuzemských uživatelů, z toho více než polovina holduje tzv. komunitním hrám pro více hráčů. Vyplývá to z údajů společnosti Geeva, která se zabývá vývojem počítačových her. Zhruba 50 000 lidí stráví hraním komunitních her více než hodinu a půl denně a odehrají přes 300 000 duelů. K nejhranějším patří Slovní fotbal, Prší a Piškvorky. Muži hrají raději Šachy a střílečky, ženy pak Kris Kros, Pexeso a Puzzle. Nejpopulárnější Slovní fotbal překonal během jednoho dne hranici 25.000 hráčů. Každý z nich odehrál průměrně pět her a strávil ve hře přes hodinu. Ve Slovním fotbale se denně odehraje zhruba 130 000 duelů. Pokořil dokonce i legendární Call Of Duty nebo Age Of Empires. Hravější jsou muži, kteří tvoří 59 procent hráčské komunity. Třetinu pravidelných hráčů online her tvoří hráči starší 30 let, další třetina je mezi deseti a 19 lety. Na věkovou skupinu 40 až 59 let připadá osm procent a na děti do devíti let pouze tři procenta. Lidé si rádi zahrají po obědě z práce a večer z domova. Nejvíce hrají hry lidé mezi 13:00 a 14:00 a úplně nejvíc mezi 18:00 a 19:00. Nejvíce se hrají hry o víkendu, a naopak nejméně v pondělí.

×

Tesco uvažuje o zavedení samoobslužných pokladen

Starší článek

Vedoucím DigiWeb.cz Dočekal

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více