Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Obchody kvůli vánočním nákupům prodlužují otevírací dobu

Redakce MAM13. 12. 2006

Některé obchodní řetězce kvůli vánočním nákupům prodlužují otevírací dobu svých prodejen. Vánoce jsou nejsilnějším prodejním obdobím v roce a obchodníci pomocí delší otevírací doby chtějí co nejvíce zužitkovat nákupní horečku, která s blížícími se vánočními svátky postupně vrcholí.
Například obchody Tesco, které nemají non-stop provoz, budou mít od středy až do Štědrého dne otevřeno o hodinu či dvě déle než běžně. “Během rušného vánočního období chceme zákazníkům nabídnout rozšířené možnosti nakupování a chceme pro ně zajistit namísto obvyklé vánoční honičky pohodlí a klid,” řekla Eva Williams ze společnosti Tesco Stores ČR.
Například 32 supermarketů Tesco bude zavírat místo v původních 21:00 až ve 22:00. Hypermarkety Tesco, které byly otevřeny od 7:00 do 22:00, budou mít do Štědrého dne otevřeno až do 24:00. Prodloužená otevírací doba se týká také obchodních domů Tesco. Například v obchodním domě v Praze na Národní třídě budou moci lidé od středy nakupovat až do půlnoci.
O dvě hodiny nedávno prodloužily otevírací dobu také obchodní domy s nábytkem a bytovými doplňky Ikea v Praze, Brně a Ostravě. Dříve zavíraly v osm hodin večer a nyní v nich lidé mohou nakupovat do 22:00, na což zákazníky před Vánocemi upozorňuje i reklamní kampaň.
“Zjistili jsme, že hodně lidí nechce nakupovat o víkendu a ve všední den na to zase nemají čas. Dostali jsme na toto téma spoustu podnětů od zákazníků, proto jsme rozhodli prodloužit otevírací dobu do deseti hodin večer,” řekl Ondřej Kraus z Ikea ČR.
Předvánoční nákupní horečka v Česku nabírá na obrátkách. Například minulou neděli měli obchodníci tržby vyšší až o desítky procent. Lidé kupují dárky, například hračky a elektroniku, ale i potřeby na pečení a luxusnější potraviny pro sváteční tabuli. Poptávka by měla s blížícími se svátky podle obchodníků dál sílit.
Češi letos za nákupy v předvánočním období zřejmě opět utratí rekordní množství peněz. V pokladnách obchodníků může v závěru roku podle odhadu analytika Next Finance Vladimíra Pikory skončit až 250 miliard korun, což by bylo o pět procent více než loni.

×

Televizní nadílka: Bond, Burton i nové pohádky

Starší článek

Internetové vánoční nákupy do poslední chvíle

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více