Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Obchody kvůli vánočním nákupům prodlužují otevírací dobu

Redakce MAM13. 12. 2006

Některé obchodní řetězce kvůli vánočním nákupům prodlužují otevírací dobu svých prodejen. Vánoce jsou nejsilnějším prodejním obdobím v roce a obchodníci pomocí delší otevírací doby chtějí co nejvíce zužitkovat nákupní horečku, která s blížícími se vánočními svátky postupně vrcholí.
Například obchody Tesco, které nemají non-stop provoz, budou mít od středy až do Štědrého dne otevřeno o hodinu či dvě déle než běžně. “Během rušného vánočního období chceme zákazníkům nabídnout rozšířené možnosti nakupování a chceme pro ně zajistit namísto obvyklé vánoční honičky pohodlí a klid,” řekla Eva Williams ze společnosti Tesco Stores ČR.
Například 32 supermarketů Tesco bude zavírat místo v původních 21:00 až ve 22:00. Hypermarkety Tesco, které byly otevřeny od 7:00 do 22:00, budou mít do Štědrého dne otevřeno až do 24:00. Prodloužená otevírací doba se týká také obchodních domů Tesco. Například v obchodním domě v Praze na Národní třídě budou moci lidé od středy nakupovat až do půlnoci.
O dvě hodiny nedávno prodloužily otevírací dobu také obchodní domy s nábytkem a bytovými doplňky Ikea v Praze, Brně a Ostravě. Dříve zavíraly v osm hodin večer a nyní v nich lidé mohou nakupovat do 22:00, na což zákazníky před Vánocemi upozorňuje i reklamní kampaň.
“Zjistili jsme, že hodně lidí nechce nakupovat o víkendu a ve všední den na to zase nemají čas. Dostali jsme na toto téma spoustu podnětů od zákazníků, proto jsme rozhodli prodloužit otevírací dobu do deseti hodin večer,” řekl Ondřej Kraus z Ikea ČR.
Předvánoční nákupní horečka v Česku nabírá na obrátkách. Například minulou neděli měli obchodníci tržby vyšší až o desítky procent. Lidé kupují dárky, například hračky a elektroniku, ale i potřeby na pečení a luxusnější potraviny pro sváteční tabuli. Poptávka by měla s blížícími se svátky podle obchodníků dál sílit.
Češi letos za nákupy v předvánočním období zřejmě opět utratí rekordní množství peněz. V pokladnách obchodníků může v závěru roku podle odhadu analytika Next Finance Vladimíra Pikory skončit až 250 miliard korun, což by bylo o pět procent více než loni.

×

Televizní nadílka: Bond, Burton i nové pohádky

Starší článek

Internetové vánoční nákupy do poslední chvíle

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Wedo

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni…
9. 3. 20219. 3. 2021
Lidé

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie,…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více