Nový ceník měření efektivity venkovní reklamy Outdoor Media Projekt (OMP) z dílny výzkumné agentury GfK Praha představila v uplynulých dnech Česká asociace venkovní reklamy. Zadavatelé (agentury) zaplatí měsíčně za odběr dat 25 tis. Kč a jednorázově za instalaci 17 tisíc korun. Výsledná cena pro provozovatele ploch je dosažena součtem tří položek: poplatku za instalaci dat (17 tis. Kč), částkou za odběr (kategorie od 13 do 23 tis. Kč podle počtu měřených nosičů) a cenou za měření ploch (20 Kč za jeden nosič). OMP dnes poskytuje data především o více než 18 tisících euroformátových billboardů a téměř tisícovce bigboardů formátu 9,6×3,6 m. Od ledna nabídne OMP podle outdoor research specialisty GfK Praha Martina Chmelíka možnost aktualizovat a stahovat databázi formátů prostřednictvím webového rozhraní.
-Martin Schreier-