Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Měření zná ceník

Redakce MAM18. 12. 2006

Nový ceník měření efektivity venkovní reklamy Outdoor Media Projekt (OMP) z dílny výzkumné agentury GfK Praha představila v uplynulých dnech Česká asociace venkovní reklamy. Zadavatelé (agentury) zaplatí měsíčně za odběr dat 25 tis. Kč a jednorázově za instalaci 17 tisíc korun. Výsledná cena pro provozovatele ploch je dosažena součtem tří položek: poplatku za instalaci dat (17 tis. Kč), částkou za odběr (kategorie od 13 do 23 tis. Kč podle počtu měřených nosičů) a cenou za měření ploch (20 Kč za jeden nosič). OMP dnes poskytuje data především o více než 18 tisících euroformátových billboardů a téměř tisícovce bigboardů formátu 9,6×3,6 m. Od ledna nabídne OMP podle outdoor research specialisty GfK Praha Martina Chmelíka možnost aktualizovat a stahovat databázi formátů prostřednictvím webového rozhraní.

-Martin Schreier-

×

Ullrich si údajně nechával platit za rozhovory pro ARD

Starší článek

Pro Korunní bude tvořit DDB

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unilever

Unilever se zříká slova „normální“. Označení nevyhovuje spotřebitelům

Společnost Unilever v rámci nové strategie Positive Beauty odstraní ze všech svých obalů a reklam na značky kosmetických přípravků…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni…
9. 3. 20219. 3. 2021
Lidé

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie,…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více