Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Lidé nejčastěji hledali na internetu hry a porno

Redakce MAM27. 12. 2006

Uživatelé internetu letos nejčastěji na českých webech vyhledávali hry a erotické a porno stránky. Loni žebříček vedly jízdní řády IDOS, které se letos nedostaly ani do první desítky. Vyplývá to ze statistiky největšího tuzemského vyhledávače Seznam.cz.

Nejčastěji zadávaným slovem ve fulltextovém vyhledávání byly letos superhry, následoval zábavní portál libimseti.cz a heslo freefoto. Čtvrté skončilo porno a páté mp3 zdarma. V první desítce se pak umístilo ještě freevideo a sex.

“K podrobnějšímu sledování trendů ve vyhledávání by byla potřeba důkladnější analýza. Přesto je možné říci, že například v období před Vánoci se hledané výrazy jako Vánoce, vánoční obrázky, vánoční přání, posouvají v hledání nahoru a pohybují se v řádu tisíců dotazů,” uvedla mluvčí Seznamu Rita Gabrielová.

Aktuální informace, jako například televizní program, se naproti tomu nedostávají ani do první stovky hledaných výrazů. Výjimku tvořil v posledních dvou měsících pořad Superstar, který do první stovky hledaných frází načas pronikl.

Zajímavé jsou výsledky hledání vzhledem k trendům spotřebitelského chování, například v oblasti financí. Výraz hypoteční banka nebo půjčka si drží stabilně vysokou frekvenci hledání, výraz půjčka dosahuje dokonce na 600. pozici výsledků.

Fulltext Seznamu zpracovává za jediný den kolem osmi milionů uživatelských dotazů. Nejvíce hledají uživatelé každý všední den kolem 14:00, v té době systém zpracovává až 220 dotazů za vteřinu.

×

Mezi dárky na splátky letí mobily a laptopy

Starší článek

Tištěný SuperSpy končí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více