Kampaň pro zdravé svačiny
TITULEK: Kampaň pro zdravé svačiny
Pro španělské konsorcium vývozců citrusů Intercitrus vytvořila agentura All In Agency druhou bezznačkovou kampaň propagující konzumaci pomerančů a klementinek. Cílem akce, kterou podporují státní orgány a fondy Evropské unie, je přesvědčit děti a zejména rodiče o tom, že citrusové ovoce prospívá jejich zdraví a dodává jim potřebnou energii. Reklamní spoty přibližují každodenní situace, v nichž mohou být tradiční svačiny doplněny nebo úplně nahrazeny těmito plody. Ovocem lze podle kampaně také nahradit mlsání během televizních večerů. Oproti loňskému roku je kampaň rozšířená o sponzoring vybraných televizních pořadů. V lednu a únoru příštího roku navíc proběhne na základních školách po celé republice masivní osvětová akce, během níž budou týmy promotérů vysvětlovat žákům zásady zdravé životosprávy. Jednotlivé prezentace doprovodí tematické plakáty. V Evropě probíhá tato kampaň třetím rokem.