Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Kampaň pro zdravé svačiny

Redakce MAM4. 12. 2006

TITULEK: Kampaň pro zdravé svačiny
Pro španělské konsorcium vývozců citrusů Intercitrus vytvořila agentura All In Agency druhou bezznačkovou kampaň propagující konzumaci pomerančů a klementinek. Cílem akce, kterou podporují státní orgány a fondy Evropské unie, je přesvědčit děti a zejména rodiče o tom, že citrusové ovoce prospívá jejich zdraví a dodává jim potřebnou energii. Reklamní spoty přibližují každodenní situace, v nichž mohou být tradiční svačiny doplněny nebo úplně nahrazeny těmito plody. Ovocem lze podle kampaně také nahradit mlsání během televizních večerů. Oproti loňskému roku je kampaň rozšířená o sponzoring vybraných televizních pořadů. V lednu a únoru příštího roku navíc proběhne na základních školách po celé republice masivní osvětová akce, během níž budou týmy promotérů vysvětlovat žákům zásady zdravé životosprávy. Jednotlivé prezentace doprovodí tematické plakáty. V Evropě probíhá tato kampaň třetím rokem.

×

2 Way Traffic koupí soutěž Milionář

Starší článek

Pořadatelé konference o Iráku podali trestní oznámení na ČT

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více