Jaký máme vztah ke kinu?
OMD Snapshots se vrací k tématu kin, kde nás tentokrát zajímalo, kde všude lidé získávají program, s kým nejčastěji kino navštěvují a jaké jsou důvody, proč lidé do kina nechodí. Studie byla realizovaná na aktivní populaci ČR – uživatelích internetu ve věku 12-69 let.
Dvě třetiny aktivní populace ČR tvrdí, že v posledních 12 měsících alespoň jednou navštívily kino. Více než 70 % z nich se o programové nabídce informuje na internetových stránkách jednotlivých kin. O něco méně lidí získává program přímo v kině nebo multikině. Některé z dalších vyhledávaných zdrojů programových nabídek jsou plakáty, příbuzní nebo přátelé a tisk. Mezi nejméně využívané zdroje patří teletext a mobilní operátoři. Nejčastěji chodí lidé do kina s partnerem (cca 70 %) a s přáteli (cca 60 %). Přibližně jedna šestina lidí navštěvuje kino s dětmi.
OMD Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 508 lidí ve věku 12-69 let.