Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Jaký máme vztah ke kinu?

Redakce MAM11. 12. 2006

OMD Snapshots se vrací k tématu kin, kde nás tentokrát zajímalo, kde všude lidé získávají program, s kým nejčastěji kino navštěvují a jaké jsou důvody, proč lidé do kina nechodí. Studie byla realizovaná na aktivní populaci ČR – uživatelích internetu ve věku 12-69 let.
Dvě třetiny aktivní populace ČR tvrdí, že v posledních 12 měsících alespoň jednou navštívily kino. Více než 70 % z nich se o programové nabídce informuje na internetových stránkách jednotlivých kin. O něco méně lidí získává program přímo v kině nebo multikině. Některé z dalších vyhledávaných zdrojů programových nabídek jsou plakáty, příbuzní nebo přátelé a tisk. Mezi nejméně využívané zdroje patří teletext a mobilní operátoři. Nejčastěji chodí lidé do kina s partnerem (cca 70 %) a s přáteli (cca 60 %). Přibližně jedna šestina lidí navštěvuje kino s dětmi.
OMD Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 508 lidí ve věku 12-69 let.


04obr_graf.jpg

×

Zlatý Měšec 2006 ovládla ČSOB

Starší článek

Google začal testovat systém reklamy pro rádia

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více