Italský svaz prodal televizní práva na ligu za 152 milionů eur

11. 12. 2006 09:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Italský fotbalový svaz získá v příštích čtyřech letech za vysílací práva na ligové zápasy 152 milionů eur (asi 4,2 miliardy korun). Vedení svazu úřadujících mistrů světa se po dlouhém vyjednávání dohodlo na nové smlouvě s veřejnoprávní televizí RAI.
Na ceně přenosů z italské fotbalové ligy se tak výrazně nepodepsal korupční skandál, který před touto sezonou skončil přeřazením mistrovského Juventusu do druhé ligy a menšími tresty pro další kluby. V uplynulých čtyřech letech zaplatila televize RAI za přenosy 121 milionů eur.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.