Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Home Depot expanduje na čínský trh

Redakce MAM14. 12. 2006

Americký řetězec obchodů pro kutily Home Depot podepsal dohodu o koupi čínského řetězce The Home Way. Firma tak vstupuje na čínský trh, který má vysoký potenciál k dalšímu růstu. Informovala o tom prezidentka divize pro Asii a Kanadu Annette Verschurenová.
Home Depot získá akvizicí 12 obchodů v šesti čínských městech a napojení na místní trh pro kutily s tržbami kolem 50 miliard dolarů (1,05 bilionu Kč) a ročním růstem o 20 procent. Dohodu již schválily čínské regulační úřady a dokončena by měla být ještě v letošním roce. Finanční podmínky dohody nebyly zveřejněny.
Akvizice čínských obchodů přichází v době, kdy se Home Depot snaží najít nové možnosti růstu, protože trh v USA je již nasycen. V plánu má mimo jiné zahraniční expanzi a přesun na profesionální trhy.
Home Depot se snaží zřídit obchody v Číně již nejméně dva roky. Firma otevřela kanceláře ve městech Šanghaj a Šen-cen v roce 2002 a v roce 2005 získala od čínské vlády povolení k investicím v místních obchodech. Podle zdrojů se Home Depot již pokoušel neúspěšně koupit větší řetězec Orient Home, napsala agentura Reuters.

×

AČCKA: Češi letos za zájezdy poprvé utratí více než 30 miliard Kč

Starší článek

Makro: V Česku roste obliba čerstvých ryb, spotřeba je ale nízká

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více