Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Hitachi vyzkouší na železnici reklamy na elektronickém papíře

Redakce MAM14. 12. 2006

Japonský výrobce elektroniky Hitachi bude v několika vlacích japonské společnosti JR East měsíc testovat reklamy na elektronickém papíře, který snižuje spotřebu energie. Firmy společně oznámily, že zkušební provoz těchto reklam začne ve čtvrtek na jedné trase do Tokia.
Barevné elektronické reklamy budou na stejných místech jako tradiční papírové v interiéru některých vagonů na velmi frekventované trati z Tokia do Jamanote. Na zkušebním provozu, který má v Japonsku premiéru, se bude podílet třicítka inzerentů.
Na obrazovkách se budou ve smyčkách střídat po dvou minutách reklamní plakáty s nepohyblivým obrazem. Elektronický papír nabízí rozlišení blízké tištěnému obrazu, ale na rozdíl od obrazovek s tekutými krystaly či diodových reklamních ploch spotřebovává energii jen při výměně plakátu.
Železniční společnost JR East provozuje přes 1800 nádraží na východě Japonska a denně přepraví 16 milionů cestujících. Podnik se rozhodl, že na svých rozsáhlých reklamních plochách vyzkouší různé typy nových reklamních technologií.
JR East již na několika městských trasách instalovala ve vlacích obrazovky s videem. Podobně testuje na nádražích obří reklamní ploché monitory, napsala agentura AFP.

×

Pivovary: Výchovné kampaně k alkoholu budou pokračovat

Starší článek

Rada schválila rozpočet ČRo na rok 2007

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více