Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Firmy KKR a Permira potvrdily koupi ProSiebenSat.1

Redakce MAM15. 12. 2006

Investiční společnosti Kohlberg Kravis Roberts (KKR) a Permira se dohodly na koupi kontrolního podílu v německé televizní společnosti ProSiebenSat.1. Firmy tak potvrdily informace zdrojů agentury Reuters. Dohoda oceňuje celou společnost ProSiebenSat.1 na 5,6 miliardy eur (155 miliard Kč).
KKR a Permira koupí kontrolní 50,5procentní podíl od skupiny investorů, v jejímž čele stojí americký miliardář Haim Saban. Firmy zaplatí za každou obyčejnou akcii 28,71 eura a za každou preferenční akcii 22,40 eura. Poté učiní veřejnou nabídku v hodnotě 22,46 eura na koupi zbývajících preferenčních akcií společnosti.
Podle jednoho ze zdrojů agentury Reuters se očekává, že převzetí ProSiebenSat.1 se nebude potýkat s žádnými překážkami ze strany regulačních úřadů a bude dokončeno v prvním čtvrtletí příštího roku.
KKR a Permira později zváží sloučení ProSiebenSat.1 s panevropskou televizní firmou SBS, kterou společně koupily v loňském roce. SBS má silnou pozici v Belgii, Nizozemsku, Lucembursku, Skandinávii a východní Evropě. ProSiebenSat.1 provozuje pět televizních kanálů a má 45procentní podíl na německém trhu s televizní reklamou. Spojení podniků by vytvořilo panevropského rivala firmy RTL Group, která je součástí německého mediální konglomerátu Bertelsmann.
Analytici uvedli, že spojení ProSiebenSat.1 se SBS by bylo smysluplné, protože by firmám umožnilo spolupracovat při nákupu i výrobě pořadů a rozvíjet jednotnou evropskou strategii.

×

ČT příští rok nabídne 34 nových pořadů a bloků

Starší článek

Delvita, která odchází z ČR, otevřela v Praze novou prodejnu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více