Epica Awards 2006: pět českých ocenění

4. 12. 2006 12:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Dvacátý ročník udělování evropských kreativních cen Epica Awards 2006 v Paříži byl letos pro české agentury poměrně úspěšný. Z 25 přihlášených prací si čtyři odvezly cenu stříbrnou a jedna bronzovou. Stříbro zíkaly produkce Dawson Production za reklamu pro Pilsner Urguell Smetana, agentura Thamesdown za spot Spermie pro Greenpeace, Euro RSCG za reklamu pro Listerine a McCann Erickson za Perfect Girl pro Anabell Foundation. McCann Erickson získala i bronz za kampaň v podobě počítačové hry pro památník Lidice, která nakonec byla po kontroverzních reakcích veřejnosti stažena. Zvláštní cenu, Epica d’Or, v kategorii filmu získala agentura Wieden + Kennedy Amsterdam za animovaný spot pro Coca-Colu Dream Factory. V kategorii tisku to potom byla berlínská Scholz a Friends za reklamu pro webové stránky jobsintown.de Wrong Working Environment.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.