Dvacátý ročník udělování evropských kreativních cen Epica Awards 2006 v Paříži byl letos pro české agentury poměrně úspěšný. Z 25 přihlášených prací si čtyři odvezly cenu stříbrnou a jedna bronzovou. Stříbro zíkaly produkce Dawson Production za reklamu pro Pilsner Urguell Smetana, agentura Thamesdown za spot Spermie pro Greenpeace, Euro RSCG za reklamu pro Listerine a McCann Erickson za Perfect Girl pro Anabell Foundation. McCann Erickson získala i bronz za kampaň v podobě počítačové hry pro památník Lidice, která nakonec byla po kontroverzních reakcích veřejnosti stažena. Zvláštní cenu, Epica d’Or, v kategorii filmu získala agentura Wieden + Kennedy Amsterdam za animovaný spot pro Coca-Colu Dream Factory. V kategorii tisku to potom byla berlínská Scholz a Friends za reklamu pro webové stránky jobsintown.de Wrong Working Environment.*
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).