Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Economia Online s  LadyWeb.cz

Redakce MAM8. 12. 2006

Jak řídit poradu, kam zajít na výstavu, kterou knihu si přečíst nebo jak relaxovat, to je jen zlomek informací, které naleznete na LadyWebu, novém projektu v rámci skupiny serverů iHNed.cz.
LadyWeb je určen především ženám pracujícím ve vedoucích pozicích, ale i lékařkám, učitelkám, redaktorkám, v podstatě všem ženám, které současná nabídka českých webových stránek neuspokojuje.
„Jsem ráda, že můžeme ženám nabídnout médium, které respektuje jejich specifika a nedělá z nich naivní a hloupá stvoření. Ženské časopisy i weby jsou totiž na českém trhu zaměřeny především na to, jak se rychle a bohatě vdát, kam odložit děti, případně jak dostat z bohatého manžela peníze na nové šaty. Což jsou témata, která mě, a jak ukázal náš průzkum, i ženy v podobném postavení, vůbec nezajímají,“ říká o novém projektu Alena Klímková, ředitelka Economie OnLine.
LadyWeb se zabývá businessem i zábavou, částečně jej plní jeho čtenářky samy. V hlavních informačních blocích čtenářky naleznou nejaktuálnější informace o tom, co se v „ženském“ světě děje. Návštěvnicím webu jsou představeny jejich kolegyně, které dosáhly zajímavých úspěchů.
V rubrice Představujeme redakce bude pravidelně uvádět jednu úspěšnou ženu na manažerské pozici. V rubrice Rozhovor zase sdělí své zkušenosti známé osobnosti nebo ženy na zajímavých pozicích. Manažerky jistě ocení blok Víme, jak být úspěšné, který informuje například o tom, jak se vyhnout konfliktům v práci či jak se projevovat na obchodních schůzkách apod. V rubrice Máme přehled jsou k dispozici informace ze společnosti, analýzy a ekonomické zprávy. Ve vedlejších informačních blocích se ženy dozvědí, jak o sebe pečovat po fyzické i duševní stránce. Budou jim doporučovány knihy, divadla, kina a další kulturní akce. Získají tak přehled o novinkách z různorodých odvětví. Na stránkách nechybí ani vlastní recepty a mnoho dalších informací.
Více informací a vlastní stránky naleznete na adrese www.LadyWeb.cz.

-zem-

×

Odborníci: Kampaň Vodafonu je perfektně připravená, včetně omluvy

Starší článek

Whirlpool prodá značku Hoover

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více