Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

CNBC ukončila spolupráci s Microsoftem

Redakce MAM4. 12. 2006

Americký finanční kanál CNBC ukončil spolupráci s Microsoftem a už nebude dodávat obsah na jeho finanční server MSN Money. CNBC znovu založila svou vlastní webovou stránku, na kterou bude své finanční informace umisťovat. Část obsahu bude volně přístupná, část bude nutné zaplatit. Web se podobá konkurenční stránce Yahoo! Finance, CNBC ale spoléhá především na videosekvence.
CNBC měla vlastní stránku v letech 1998 až 2001, ale v rámci licence pak začala obsahový materiál dodávat na MSN. Obnovená stránka má více funkčních možností, vedle videosekvencí i více obrazového materiálu. CNBC nabídne i rozhovory s šéfy podniků a data z finančních trhů.
Za poplatek 9,95 USD (asi 210 Kč) měsíčně budou mít předplatitelé k dispozici prémiový materiál, včetně například rozsáhlého archivu informací a videa. CNBC už přijala 55 lidí, kteří budou na aktualizaci stránek pracovat, šéf sítě Mark Hoffman ale nechtěl říci, jak velkou investici si tento krok vyžádal.
Licenční smlouva s MSN Money vypršela koncem druhého čtvrtletí a oba podniky se dohodly, že už ve spolupráci pokračovat nebudou, řekl Hoffman. CNBC je součástí koncernu NBC Universal, jehož majitelem je skupina General Electric.
Kritici upozorňovali na to, že CNBC spolupráce s MSN nesvědčí, takže nová podoba stránek a jiný tým tvůrců obsahu by měl odstranit nedostatky. CNBC by tak měla vedle televizního vysílání nabídnout stejně kvalitní obsah i na internetu, což je trend, který je pro mediální firmy typický. Tento přístup ale žádají sami uživatelé.
“CNBC a cnbc.com je jedno a totéž,” řekl už dříve Hoffman. Na webu chce CNBC zpočátku vysílat tři až osm hodin živých vstupů denně, hned od začátku ale bude k dispozici kolem 13.000 videosekvencí a rozhovorů. Denně se objeví asi 75 nových videosekvencí a ve zvláštním studiu se budou připravovat nové rozhovory s šéfy podniků.
Nový web má investorům usnadnit správu portfolia a ulehčit orientaci ve finančních záležitostech. Při vyhledávání určitého tématu budou k dispozici jak zpravodajský materiál CNBC, tak videosekvence, blogy a další informace ze světa financí. Ještě před spuštěním webu CNBC získala do svého týmu lidi z věhlasných finančních periodik Forbes a The Wall Street Journal.

×

Průzkum: Vánoce tráví lidé doma, ale zvyky dodržují stále méně

Starší článek

V českých hypermarketech už nelze platit stravenkami

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více