Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Česká televize možná nasadí víc kamer na fotbalové zápasy

Redakce MAM8. 12. 2006

Česká televize možná bude od jarní části sezony snímat všechny zápasy fotbalové ligy až čtyřmi kamerami, zatímco dosud si při utkáních kromě přímých přenosů vystačila s jednou a výjimečně dvěma kamerami. Hlavním důvodem snahy o zvýšení jejich počtu je zlepšení podmínek pro analyzování sporných situací po zápasech.
Oznámil to šéfredaktor sportovní redakce ČT Otakar Černý, který dnes jednal se zástupcem majitele Baníku Ostrava Tomášem Peterou. Právě Petera minulý pátek inicioval schůzku zástupců osmi ligových klubů, na níž se mimo jiné hovořilo o tom, jak zlepšit výkonnost prvoligových rozhodčích. Petera byl vzápětí pověřen jednáním s vedením ČT, aby zjistil možnosti, jak lze v televizi kvalitněji vyhodnocovat zápasy.
Zkvalitnění monitorování jednotlivých ligových utkání, které má pomoci k následnému odhalování sporných situací, podle Petery může být prospěšným krokem. “Za prvé to zlepší zpravodajství a servis pro fanoušky a za druhé v případě potřeby získáme kvalitnější podklady pro komisi rozhodčích či disciplinární komisi,” řekl dnes ČTK Petera s tím, že by společně s Černým měli v dohledné době zavedení novinky prodiskutovat s vedením fotbalového svazu a jeho marketingovou společností STES.
Ředitel první ligy Ivo Lubas možnost používání většího počtu kamer na ligových kláních vítá. “Jednoznačně takovému nápadu tleskám, bude to určitě pokrok a změna k lepšímu,” řekl ČTK Lubas. Novinku však musí schválit i 32 zástupců klubů z první a druhé ligy na ligovém shromáždění, které by se mělo uskutečnit ve druhé polovině ledna.
Zatím není jasné, kdo bude akci “kamery” financovat. Nasazení většího počtu kamer si vyžádá vyšší náklady. “Samozřejmě jsme o tom hovořili a máme nějakou představu, ale tyto konkrétní věci teprve budeme řešit,” uvedl Petera.
Černý nechtěl o konkrétních částkách hovořit, podle něj však finanční náležitosti nového projektu nejsou nepřekonatelným problémem. “Nebyla by to nijak dramatická situace, změna by to byla v řádech desítek tisíc. Ale na druhou stranu je jasné, že by České televizi někdo musel s financováním pomoci,” řekl ČTK Černý.

×

Cenu Příběh uprchlíka získali novináři Szczepaniková a Ballek

Starší článek

Odborníci: Kampaň Vodafonu je perfektně připravená, včetně omluvy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více