Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Brněnské výstaviště letos navštívil milion lidí

Redakce MAM8. 12. 2006

Brněnské výstaviště letos navštívil přibližně milion lidí, stejně jako v minulém roce. Nejúspěšnější akcí byl Mezinárodní strojírenský veletrh (MSV) s návštěvností kolem 100 000 lidí, kde vystavovalo přes 2000 firem, řekla marketingová ředitelka společnosti Veletrhy Brno Lucie Zumrová. Veletržní rok zakončí Vánoční trhy, které začínají v pátek 8. prosince.
Veletrhy Brno ovládají asi 60 procent českého výstavnického trhu, každoročně pořádají okolo 40 akcí. Letos se prý firmě podařilo naplnit ambici středoevropského veletržního centra. MSV i Invex přilákaly kolem 100.000 lidí a více vystavovatelů než v předchozích letech. Strojírenský veletrh je tradiční vlajkovou lodí firmy. V posledních letech má ze všech akcí nejvyšší obrat, loni to bylo 380 milionů. Podle Zumrové se dařilo i mezinárodním stavebním veletrhům a Autotecu.
Spokojena je firma také s novinkami. Do veletržního kalendáře přibyla odborná novinka Top Technology, která sdružuje obory vyčleněné ze strojírenských veletrhů, rozšířil se veletrh Invex a přibyl veletrh biotechnologických firem Biotec 2006.
Každý veletrh je odrazem oboru, proto se některým daří lépe a jiným méně, přiznává Zumrová. Nižší návštěvnickou i vystavovatelskou účast na některých akcích způsobil především větší důraz na odbornost. “Rozhodli jsme se, že dáme přednost kvalitě před kvantitou,” vysvětluje. Odborně profilovaný je třeba veletrh HospiMedica, který navazuje na zdravotnické veletrhy Mefa a Rehaprotex, a právě Biotec. Na něj přijelo přes 2000 vědců a vědeckých pracovníků z několika desítek zemí.
Příští rok nabídne brněnské výstaviště nejméně čtyři novinky. Ve spojení s veletrhy Go a Sportlife to bude dvakrát do roka projekt Golf, únorový Styl/Kabo doplní prezentace kosmetiky Cosmetics a technických textilií Clutex.
Veletrhy Brno loni hospodařily se ztrátou 3,2 milionu korun. Tržby se zvedly o 40 milionů na 1,56 miliardy. Majoritním vlastníkem je z více než 60 procent německá Messe Düsseldorf, téměř 34 procent drží město Brno. Zbytek akcií připadá na drobné akcionáře. Firma provozuje areál o rozloze 667 000 čtverečních metrů se 16 pavilony.

×

Podíly na sledovanosti stouply ČT1 a Primě

Starší článek

Íránský fotograf dostal Pulitzerovu cenu se zpožděním 26 let

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Hollandia

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více