Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ARBOmedia: Výdaje firem na reklamu příští rok překročí 19 mld. Kč

Redakce MAM13. 12. 2006

Firmy v příštím roce utratí za reklamu v médiích podle odhadu zhruba 19,3 miliardy korun, což představuje nárůst ve srovnání s letošním rokem o 5,7 procenta. Tempo výdajů na reklamu se tak příští rok zřejmě zrychlí oproti letošku a loňsku, kdy výdaje stouply pouze o 2,7 procenta, vyplývá z aktuálních odhadů čistých výdajů firem na reklamu, které zveřejnila agentura ARBOmedia. Téměř polovina z celkové sumy, zhruba 9,17 miliardy korun, zamíří do televizí. Prostor pro reklamu v České televizi se přitom od ledna sníží na polovinu z dosavadního procenta vysílacího času. Druhá nejvyšší suma představující třetinu všech výdajů poputuje do tisku – asi 6,39 miliardy. Největší nárůst opět vykáže internet, a to o 35 procent na 724 milionů korun. Největším letošním inzerentem podle hrubých výdajů a monitoringu A-Connect v období od začátku roku do 5. listopadu se stala společnost Telefónica O2 s 1,55 miliardy korun.*

×

MI vypíše nový tendr na komunikační služby státu

Starší článek

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 49. týden 2006

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více