Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

2 Way Traffic koupí soutěž Milionář

Redakce MAM1. 12. 2006

Nizozemská mediální a zábavní společnost 2 Way Traffic NV koupí světová práva k televizní vědomostní soutěži Chcete být milionářem? Firma dnes oznámila, že za ně zaplatí společnosti Celador International 106 milionů liber, tedy 157 milionů eur (4,4 miliardy korun).
Milionář se prvně vysílal v září 1998 v britské ITV a stal se postupně světovým fenoménem. Jeho otázky se vzrůstající obtížností a odpovědi soutěžících přitahují k obrazovkám diváky ve více než stovce zemí světa, oblibu si získal i v Česku.
Milionář se postupně objevil i jako počítačové hry, knihy, kvízy do mobilních telefonů a v dalších variantách. Licenční poplatky za ně se postupně staly výnosnou franšízou.
Generální ředitel 2 Way Traffic Kees Abrahams uvedl, že převzetí je pro 2 Way Traffic významným krokem vpřed. “Navrhovaná akvizice zcela odpovídá strategii, kterou jsme určili při prvotní nabídce našich akcií,” dodal Abrahams.
Spolu s Milionářem nizozemská produkční firma převezme od londýnského Celadoru jeho katalog televizních formátů a podniky Complete Communications Corp., Knight Whitehill Productions Ltd. a The River Studio Ltd. 2 Way Traffic tak získává například i práva na pořad Jste to, co jíte, která se vysílá i v Česku.
Firmu 2 Way Traffic založili v roce 2004 bývalí manažeři společnosti Endemol Abrahams, Unico Glorie a Taco Ketelaar. Endemol je producentem proslulé reality show Big Brother, která se také vysílala v Česku. Akcie 2 Way Traffic dnes v Londýně vzrostly o 4,1 procenta na 122,5 pence, napsaly agentury AP a Reuters.

×

Sledovanost TV – 47. týden 2006 (20.11. – 26.11.)

Starší článek

Staviva Liapor s novým vizuálem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více