WLW ohlašuje novinku

7. 11. 2006 11:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Profesionální vyhledavač WLW vyvinul během října pro své uživatele speciální nástrojovou lištu – toolbar. Toolbar umožňuje po nainstalování vyhledávat v databázi WLW přímo z internetového prohlížeče bez navštívení homepage vyhledávače.
WLW – Toolbar je na míru šitý pravidelným a častým uživatelům, při jeho navrhování programátoři WLW vycházeli přímo z požadavků svých uživatelů. Ocení jej všichni, kteří často vyhledávají dodavatele, služby či zboží. Toolbar je zdarma ke stažení na webových stránkách WLW.
Toolbarem však podzimní aktivity WLW nekončí. Z výsledků výzkumu, ve kterém uživatelé sdělovali své postřehy a upřesňovali své potřeby z hlediska profesionálního B2B vyhledávání, vyplývá, že většina uživatelů oceňuje kvalitu, přehlednost a systematičnost databáze WLW. Pro více než 60% uživatelů představuje WLW nejsnadnější způsob k vyhledávání vhodných dodavatelů.
„Je pro nás velmi důležité, že naši uživatelé oceňují právě přehlednost a systematičnost ve vyhledávání na WLW neboť těmto věcem věnujeme největší pozornost a neustále je zlepšujeme,“ říká k průzkumu marketingový ředitel WLW František Grunt.
V českých a slovenských mediích zároveň probíhá podzimní kampaň. „Zvolili jsme pro ni dynamický formát bannerů, který vtipnou cestou poukazuje na výhody hledání v databázi WLW,“ dodává Grunt.
WLW profesionální vyhledavač odstartoval v ČR a na Slovensku v roce 1995.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.