Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Vysílací rada souhlasí se spojením UPC a Karnevalu

Redakce MAM14. 11. 2006

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání souhlasí s fúzí jedničky a dvojky na trhu kabelových televizí, firem UPC a Karneval. Rada o tom informovala v tiskové zprávě. Ke spojení obou firem pod hlavičkou UPC je nyní ještě potřeba souhlasu Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS).
Firmy požádaly o povolení fúze v polovině září. Běžně úřad rozhoduje ve lhůtě 30 dnů. V komplikovanějších případech má ale až pět měsíců.
Karneval chce za více než devět miliard korun koupit mateřská firma UPC, společnost Liberty Global. Po spojení vznikne operátor se zhruba 800.000 klienty, který bude nabízet kabelovou televizi, rychlý internet a telefonní služby. Fúzí vznikne dominant na trhu kabelových televizí, předseda ÚOHS Martin Pecina ale dříve uvedl, že by fúze mohla pomoci trhům hlasových služeb a internetu od dominance Telefóniky O2.
Karneval měl v polovině roku 310 000 zákazníků. Většina z nich využívá kabelovou televizi, asi 57 000 je přes Karneval připojeno k vysokorychlostnímu internetu. Firma připravuje na podzim také telefonní služby. UPC má přes 500 000 českých zákazníků, 420 000 z nich sleduje kabelovou nebo satelitní televizi. Počet přípojek rychlého internetu se podle neoficiálních odhadů pohybuje kolem 100.000 a tisíce lidí využívají telefonní služby UPC.
Antimonopolní úřad zatím letos všechny posuzované fúze povolil. A to i ty, které v předchozím rozhodnutí předchůdce Peciny Josef Bednář zamítl. Spojit se po verdiktu ÚOHS mohou třeba Karlovarské minerální vody a Poděbradka, majitelé Delta pekáren a Odkolku nebo společnost Radiokomunikace a česká pobočka TELE2.

×

ČT dostala 100 000 pokuty za teleshopping

Starší článek

V Londýně zemřel novinář a publicista Bedřich Rohan

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více