Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Vydavatel Respektu hledá nového generálního ředitele

Redakce MAM21. 11. 2006

Společnost R-Presse, vydávající zpravodajský týdeník Respekt, hledá generálního ředitele vydavatelství pro strategické a ekonomické řízení Respektu. Vypsala proto výběrové řízení, o kterém týdeník informoval ve svém aktuálním vydání formou inzerátu. Předpokládaný nástup vítěze tendru je 1. února.
Uchazeč by měl mít mimo jiné vysokoškolské ekonomické vzdělání, praxi v manažerské funkci, znalosti trhu médií a také přehled v marketingu, reklamě a inzerci. Zájemci o tento post mohou zasílat přihlášky do výběrového řízení nejpozději do 30. listopadu, uvádí se v inzerátu.
V současné době funkce generálního ředitele ve struktuře R-Presse podle tiráže Respektu není zřízena. Výkonnou ředitelkou je Anna Soumarová, ředitelem pro strategii Miloš Čermák. Již dříve vydavatelství uvedlo, že novým šéfredaktorem se stane bývalý šéfredaktor slovenského deníku SME Martin Šimečka. Dosavadní šéf redakce Respektu Marek Švehla by měl být Šimečkovým zástupcem.
Respekt v poslední době prochází obdobím příprav na změnu své podoby, která by měla za finanční podpory podnikatele Zdeňka Bakaly umožnit týdeníku další rozvoj a lákat více čtenáře i inzerenty. Většinovým vlastníkem R-Presse je senátor Karel Schwarzenberg. Po dohodě s ním do firmy majetkově vstoupí i Bakala, který již podpořil změny úvěrem 20 až 30 milionů korun. Do R-Presse byl v červnu povolán novinář Reflexu se zaměřením na média Miloš Čermák, a to na pozici ředitele pro strategii s cílem zahájit přípravy na koncepci nové podoby Respektu. Novou podobu by měl podle dřívějších informací Respekt dostat k začátku příštího roku. Čermákův příchod a postup ale vyvolal v redakci nevoli, jejímž výsledkem bylo mimo jiné v září hromadné podání výpovědi většiny členů redakce Respektu. Obě strany se nakonec dohodly na dalším postupu a redaktoři z týdeníku neodešli.
Respekt loni hospodařil se ztrátou 3,7 milionu korun, což ve srovnání s rokem 2004 představuje snížení ztráty zhruba o čtvrt milionu korun. Podle dostupných údajů tak vydavatel Respektu hospodařil se ztrátou čtvrtý rok po sobě. Ztrátové hospodaření je zřejmě důvodem změn, které Respekt v nadcházející době čekají.

×

Lidé si budou moci v hypermarketech Globus dobít mobilní telefony

Starší článek

Apple otevře v Praze největší český obchod

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více