Večerní podíl Novy pod 50 %

30. 11. 2006 07:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Průměrný podíl Novy v minulém týdnu na sledovanosti v hlavním večerním čase mezi 19:00 a 23:00 opět po týdnu klesl pod hranici 50 procent. Nova si pohoršila i v podílu na celodenní sledovanosti, zatímco ČT1, ČT2 a Prima zaznamenaly v obou sledovaných časech nárůst. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Podíl Novy mezi 19:00 a 23:00 klesl o 3,1 bodu na 48,3 procenta; v předminulém týdnu Nova svým podílem 51,4 procenta dosáhla svého maxima od počátku roku 2005. Naopak Prima zaznamenala v předminulém týdnu letošní minimum, v minulém týdnu si polepšila o šest desetin na 16,6 procenta, což je její třetí nejnižší letošní výkon.
Ve večerním čase si polepšila i ČT1, a to o tři desetiny na 21,9 procenta, a ČT2, jejíž podíl vzrostl o 1,4 bodu na 7,2 procenta. Podíl ČT24 klesl o 12 setin na 0,38 bodu, podíl ČT4 Sport stoupl o setinu na 0,21 bodu.
Co se týče podílů na celodenní sledovanosti, Nova si pohoršila o 2,1 bodu na 42,5 procenta. ČT1 si polepšila o devět desetin na 22,4 procenta, Prima pak o čtyři desetiny na 19,4 procenta. Podíl ČT2 stoupl o tři desetiny na 7,9 procenta. Podíl ČT24 byl 0,51 bodu, což je méně o 17 setin oproti předminulému týdnu. ČT4 Sport získal čtyři setiny a jeho podíl byl 0,23 bodu.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů v minulém týdnu odvysílala Nova. Nejvíce diváků si vybralo nedělní Televizní noviny, které sledovaly necelé tři miliony lidí, tedy více než třetina dospělých obyvatel ČR (34,7 procenta). Na ČT1 vyvolala největší zájem sobotní soutěž StarDance…když hvězdy tančí, kterou po 20:00 sledovaly přes dva miliony dospělých.
Z nabídky Primy si největší počet diváků, asi milion a čtvrt, vybral její úterní 1. zprávy. Na ČT2 si nejvíce lidí vyhlédlo dokument Život savců podle Davida Attenborougha, bylo jich přes 700 000.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.