Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Večerní podíl Novy byl v září nejvyšší za posledních 19 měsíců

Redakce MAM1. 11. 2006

Průměrný podíl na sledovanosti televize Nova v září v hlavním večerním čase mezi 19:00 a 23:00 byl 46,4 procenta, což je nejvíce za posledních 19 měsíců. Vyšší podíl, zhruba o dva body, měla Nova naposledy v únoru 2005. Do letošního podzimního programu Nova zařadila původní seriály a třetí řadu pěvecké soutěže Česko hledá SuperStar.
V září stouply podíly v hlavním večerním čase i přes celý den nejen Nově, ale také Primě. Naopak ČT1 a ČT2 v obou časech ztratila, vyplývá z pravidelné měsíční zprávy o sledovanosti Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch.
Nova si v čase mezi 19:00 a 23:00 polepšila o tři procentní body na 46,4 procenta. Prima zaznamenala nárůst o osm desetin na 19,7 procenta. ČT1 si naopak pohoršila o 2,8 bodu na 20,8 procenta, ČT2 pak o desetinu bodu na 7,6 procenta. Podíl ČT24 stoupl o osm setin na 0,22 bodu, podíl ČT4 Sport pak o tři setiny na 0,15 bodu.
Podíl na celodenní sledovanosti vzrostl Nově o 1,3 bodu na 41,8 procenta, Prima získala devět desetin bodu a její podíl stoupl na 21,3 procenta. ČT1 ztratila 1,3 bodu a její podíl se snížil na 21,2 procenta, podíl ČT2 klesl o půl bodu na 8,3 procenta. Podíl ČT24 se zvýšil o 13 setin na 0,35 bodu, u ČT4 Sport byl nárůst dvě setiny a jeho podíl pak 0,15 bodu.
V září lidé sledovali televizi v průměru dvě hodiny a 55 minut denně, což je stejná doba jako v srpnu a o 22 minut méně než loni v září. V hlavním večerním čase mezi 19:00 a 23:00 si lidé vyhradili na sledování TV v průměru celkem hodinu a 27 minut, což je o šest minut více než v srpnu a o sedm minut méně než loni v září.

×

BBC hodlá nadále snižovat počet zaměstnanců ve zpravodajství

Starší článek

Pilsner Urquell sází v marketingové strategii na fotografii

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více