V září se zvýšily průměrné denní prodané náklady z celostátních deníků u Aha!, Hospodářských novin, Lidových novin, Sportu a Šípu. Naopak Blesk, Mladá fronta Dnes a Právo zaznamenaly pokles. Prodaný náklad Práva byl v září nejnižší od března 1993, kdy se začaly náklady ověřovat. Blesku se v průměru prodalo nejméně od srpna 2003, naopak Aha! a Šíp jsou na svých dosavadních maximech a Aha! poprvé překonal hranici 100 000 prodaných výtisků, vyplývá z pravidelné měsíční zprávy Kanceláře ověřování nákladu ABC ČR.
Deníku Blesk se v září prodalo v průměru 464 346 výtisků denně, což je o 14 436 méně než v srpnu. Meziročně oproti loňskému září si přitom Blesk pohoršil o téměř 100 000 výtisků denně. Stále je však s náskokem nejvíce prodávaným celostátním deníkem v ČR.
Druhá v pořadí je Mladá fronta Dnes, jejíž prodaný náklad v září klesl o 5731 na 312 994 výtisků. Třetí je i přes své zářijové historické minimum Právo se 161 055 prodanými kusy denně; to je oproti srpnu pokles o 3363 kusů.
Čtvrté je Aha se 101 069 prodanými výtisky, což je o 2532 více než v srpnu; je to dosud nejvíce od letošního března, kdy se výsledky za Aha! ve zprávě ABC ČR objevily. Páté Lidové noviny si denně koupilo v průměru 82 086 zákazníků, což je nárůst oproti srpnu o 9106 lidí. Pro LN je to nejlepší výsledek od dubna 2003.
Šestý je Sport, jehož prodaný náklad stoupnul o 4281 na 72 041 výtisků. Na sedmé místo poskočil Šíp, jenž si polepšil o 11 310 výtisků na 71 602, což je nejvíce od prosince loňského roku, kdy se tento list začal ve zprávách ABC ČR objevovat. Na osmé místo klesly i přes nárůst prodaného nákladu Hospodářské noviny. Denně se jich prodalo 65 184 výtisků, což je více o 3465 oproti srpnu.
V září stoupnul i souhrnný náklad regionálních Deníků Bohemia a Deníků Moravia. Nárůst o 897 výtisků na vydání znamenal, že si je denně koupilo 345 077 lidí.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?