Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

V září si polepšily Aha!, HN, LN, Sport i Šíp

Redakce MAM14. 11. 2006

V září se zvýšily průměrné denní prodané náklady z celostátních deníků u Aha!, Hospodářských novin, Lidových novin, Sportu a Šípu. Naopak Blesk, Mladá fronta Dnes a Právo zaznamenaly pokles. Prodaný náklad Práva byl v září nejnižší od března 1993, kdy se začaly náklady ověřovat. Blesku se v průměru prodalo nejméně od srpna 2003, naopak Aha! a Šíp jsou na svých dosavadních maximech a Aha! poprvé překonal hranici 100 000 prodaných výtisků, vyplývá z pravidelné měsíční zprávy Kanceláře ověřování nákladu ABC ČR.
Deníku Blesk se v září prodalo v průměru 464 346 výtisků denně, což je o 14 436 méně než v srpnu. Meziročně oproti loňskému září si přitom Blesk pohoršil o téměř 100 000 výtisků denně. Stále je však s náskokem nejvíce prodávaným celostátním deníkem v ČR.
Druhá v pořadí je Mladá fronta Dnes, jejíž prodaný náklad v září klesl o 5731 na 312 994 výtisků. Třetí je i přes své zářijové historické minimum Právo se 161 055 prodanými kusy denně; to je oproti srpnu pokles o 3363 kusů.
Čtvrté je Aha se 101 069 prodanými výtisky, což je o 2532 více než v srpnu; je to dosud nejvíce od letošního března, kdy se výsledky za Aha! ve zprávě ABC ČR objevily. Páté Lidové noviny si denně koupilo v průměru 82 086 zákazníků, což je nárůst oproti srpnu o 9106 lidí. Pro LN je to nejlepší výsledek od dubna 2003.
Šestý je Sport, jehož prodaný náklad stoupnul o 4281 na 72 041 výtisků. Na sedmé místo poskočil Šíp, jenž si polepšil o 11 310 výtisků na 71 602, což je nejvíce od prosince loňského roku, kdy se tento list začal ve zprávách ABC ČR objevovat. Na osmé místo klesly i přes nárůst prodaného nákladu Hospodářské noviny. Denně se jich prodalo 65 184 výtisků, což je více o 3465 oproti srpnu.
V září stoupnul i souhrnný náklad regionálních Deníků Bohemia a Deníků Moravia. Nárůst o 897 výtisků na vydání znamenal, že si je denně koupilo 345 077 lidí.

×

EU navrhuje mírné uvolnění televizní reklamy

Starší článek

Radě opět vadil Big Brother

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více