V září si polepšily Aha!, HN, LN, Sport i Šíp

14. 11. 2006 09:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Koncept Nature Positive – od myšlenky k akci

Den Země je ve společnosti Mattoni 1873 každý den, sahá od cirkularity a snižování uhlíkové stopy až k obraně biodiverzity.

Reklama
SDG

V září se zvýšily průměrné denní prodané náklady z celostátních deníků u Aha!, Hospodářských novin, Lidových novin, Sportu a Šípu. Naopak Blesk, Mladá fronta Dnes a Právo zaznamenaly pokles. Prodaný náklad Práva byl v září nejnižší od března 1993, kdy se začaly náklady ověřovat. Blesku se v průměru prodalo nejméně od srpna 2003, naopak Aha! a Šíp jsou na svých dosavadních maximech a Aha! poprvé překonal hranici 100 000 prodaných výtisků, vyplývá z pravidelné měsíční zprávy Kanceláře ověřování nákladu ABC ČR.
Deníku Blesk se v září prodalo v průměru 464 346 výtisků denně, což je o 14 436 méně než v srpnu. Meziročně oproti loňskému září si přitom Blesk pohoršil o téměř 100 000 výtisků denně. Stále je však s náskokem nejvíce prodávaným celostátním deníkem v ČR.
Druhá v pořadí je Mladá fronta Dnes, jejíž prodaný náklad v září klesl o 5731 na 312 994 výtisků. Třetí je i přes své zářijové historické minimum Právo se 161 055 prodanými kusy denně; to je oproti srpnu pokles o 3363 kusů.
Čtvrté je Aha se 101 069 prodanými výtisky, což je o 2532 více než v srpnu; je to dosud nejvíce od letošního března, kdy se výsledky za Aha! ve zprávě ABC ČR objevily. Páté Lidové noviny si denně koupilo v průměru 82 086 zákazníků, což je nárůst oproti srpnu o 9106 lidí. Pro LN je to nejlepší výsledek od dubna 2003.
Šestý je Sport, jehož prodaný náklad stoupnul o 4281 na 72 041 výtisků. Na sedmé místo poskočil Šíp, jenž si polepšil o 11 310 výtisků na 71 602, což je nejvíce od prosince loňského roku, kdy se tento list začal ve zprávách ABC ČR objevovat. Na osmé místo klesly i přes nárůst prodaného nákladu Hospodářské noviny. Denně se jich prodalo 65 184 výtisků, což je více o 3465 oproti srpnu.
V září stoupnul i souhrnný náklad regionálních Deníků Bohemia a Deníků Moravia. Nárůst o 897 výtisků na vydání znamenal, že si je denně koupilo 345 077 lidí.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.