Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

UPC chce chránit uživatele internetu proti virům a spamu

Redakce MAM3. 11. 2006

Kabelová firma UPC chce uživatele svých internetových služeb chránit proti virům, spamu či špiónským programům vlastním antivirovým softwarem. UPC má podle posledních zveřejněných čísel téměř 100.000 uživatelů rychlého připojení.
Při vývoji produktu pod názvem SmartGuard společnost spolupracovala s antivirovou firmou F-Secure. Za jednu instalaci si bude účtovat 80 korun měsíčně. Podobnou službu svým zákazníkům internetu přes ADSL nabízí například Telefónica O2.
Podle generálního ředitele firmy Václava Bartoně je hlavní výhodou produktu komplexnost. Vedle antiviru, aplikace proti spamu a špiónským programům je jeho součástí i firewall a rodičovská kontrola, která blokuje přístup k nevhodným stránkám. Program zároveň odstraní z PC staré bezpečnostní řešení od jiných prodejců.
UPC konkuruje v nabídce rychlého internetu především ADSL přes telefonní linku. Telefónica O2 nedávno oznámila 427 000 zákazníků. Dalšími konkurenty jsou mobilní operátoři a poskytovatelé bezdrátového připojení Wi-Fi. UPC v létě oznámila, že koupí druhou největší tuzemskou kabelovou firmu Karneval.

×

MI ČR vypsalo tendr na logo a slogan digitalizace

Starší článek

Náklad bezplatných deníků se ztrojnásobil

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více