Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ÚOHS má nový spot

Redakce MAM29. 11. 2006

Práci Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) má veřejnosti prezentovat nový dvanáctiminutový spot. Dostupný bude na internetových stránkách úřadu, objevit by se mohl i v televizi. Hlavním motivem snímku za víc než 400 000 korun je šachová hra, ÚOHS ho představil na konferenci k 15 letům soutěžního práva v ČR. Podle některých odborníků na reklamu je prezentace státních institucí stejně důležitá jako u firem.
Český antimonopolní úřad řeší prohřešky proti hospodářské soutěži, například zneužití dominantního postavení nebo kartelové dohody, a pochybení ve veřejných zakázkách.
K přiblížení své práce použil šachy. Jeden z hráčů tak třeba představuje dominanta, druhý malou firmu, které chování dominanta brání v práci. Dominant zvedá šachovnici tak vysoko, aby na ni protihráč nedosáhl. Pomocí figurek popisují tvůrci spotu také fúze nebo kartelové dohody. “Chceme, aby tomu rozuměli i lidé, kteří dosud o hospodářské soutěži nic neslyšeli,” vysvětlil předseda ÚOHS Martin Pecina.
Kromě konferencí a akcí antimonopolního úřadu je krátký film k dispozici také na internetových stránkách ÚOHS. “Možná budeme o odvysílání jednat i s televizí,” doplnil Pecina. V minulosti se k podobnému marketingovému tahu odhodlalo například ministerstvo pro místní rozvoj. Billboardy se snažilo přilákat turisty do ČR.
Prezentace státních institucí je naprosto nezbytná, míní PR expert Václav Svoboda. “Veřejnost má právo vědět, co orgán státní správy, který žije z daní, dělá,” vysvětlil. Navíc má podobná prezentace přispět k vnímání důležitosti a potřebnosti úřadu. Jednorázová prezentace ale nestačí, důležité je, aby bylo public relations průběžné, upozornil Svoboda.
ÚOHS má samostatný tiskový odbor. Loni, kdy do funkce nastoupil Pecina, úřad v médiích zaznamenal 5000 příspěvků o své práci, téměř o 700 víc než v roce 2004. Letos to pravděpodobně bude ještě víc, podle Josefa Bejčka z právnické fakulty brněnské Masarykovy univerzity je Pecinův přístup o hodně otevřenější než postoj jeho předchůdce Josefa Bednáře.

×

Příjmy ČT z reklamy podle jejího odhadu klesnou o 26 procent

Starší článek

Tesco na Slovensku otevře sklad oděvů pro střední Evropu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více