Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Týdenní podíl Novy byl druhý nejvyšší od začátku loňského roku

Redakce MAM16. 11. 2006

Televizi Nova v minulém týdnu sledovala v hlavním večerním čase téměř polovina diváků přítomných u obrazovek. Její týdenní podíl mezi 19:00 a 23:00 byl 49,8 procenta, což je druhý nejlepší výsledek od začátku loňského roku. Vyššího podílu dosáhla Nova jen před třemi týdny, kdy po 94 týdnech opět překonala hranici 50 procent. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Nova si mezi 19:00 a 23:00 oproti předminulému týdnu polepšila o 0,9 bodu. Nárůst v tomto čase zaznamenaly i Prima, a to o tři desetiny na 17,6 procenta, a ČT1, jejíž podíl stoupl o desetinu na 21,8 procenta. ČT2 si pohoršila o 1,9 bodu na 5,4 procenta, což je její letos třetí nejnižší výsledek. Podíl ČT24 stoupl o 23 setin na 0,56 bodu, podíl ČT4 Sport pak o osm setin na 0,21 bodu.
Co se týče podílů na celodenní sledovanosti, Nova si polepšila o 1,1 bodu na 43,2 procenta. ČT1 ztratila čtyři desetiny a její podíl klesl na 22,3 procenta, Prima si pohoršila rovněž o čtyři desetiny na 19,6 procenta. ČT2 sledovalo osm lidí z každé stovky u obrazovek, což je méně o sedm desetin oproti týdnu předtím. Podíl ČT24 stoupl o 16 setin na 0,67 bodu, u ČT4 Sport byl nárůst šest setin a jeho podíl pak 0,23 bodu.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů v minulém týdnu odvysílala Nova. Nejvíce diváků zhlédlo nedělní Televizní noviny, bylo jich přes tři miliony, tedy 35,7 procenta dospělé populace.
Z nabídky ČT nejvíce zaujalo sobotní pokračování pořadu StarDance…když hvězdy tančí, na výkony celebrit a profesionálních tanečníků bylo zvědavo zhruba 1,65 milionu dospělých.
Na Primě se nejvíce diváků, necelých 1,3 milionu, dívalo na pondělní 1. zprávy. Na ČT2 nejvíce zaujal páteční dokumentární film Život savců podle Davida Attenborougha, na který si udělalo čas necelých 700 000 zájemců.

×

Etický panel ČT se již nebude zabývat dokumentem o Hučínovi

Starší článek

Real Madrid prý prodal televizní práva za 800 milionů eur

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více