Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Textaři proti Santovi

Redakce MAM27. 11. 2006

Klub českých textařů (CCC) upozorňuje na množství vánočních kampaní, které nesmyslně používají figurky Santa Clause. Podle klubu by měly Vánoce patřit Ježíškovi a dalším tradičním symbolům. Iniciátorem kampaně proti Santa Clausovi, již představuje vizuál Panny Marie s malým Santa Clausem u prsu a internetová stránka www.anti-santa.cz, je textař na volné noze David König. Klub se tak snaží rozpoutat diskusi na toto téma mezi marketingovými manažery, tvůrci reklamy i laickou veřejností. Impulsem k tažení proti americkému symbolu Vánoc byla kniha Vánoce se sněhulákem nakladatelství Svojtka&Co. V tomto ilustrovaném leporelu je kreslená postava Santa Clause nazývána Ježíšek. “Pokud máme o českých Vánocích své představy, musíme si je prosadit. Nečekejme, že si manažer nadnárodní sítě bude dobrovolně komplikovat život českými tradicemi,” říká předseda CCC Petr Voborský, jinak kreativní ředitel agentury 1. pozitivní.


08obr_madonna.jpg

×

Ředitelkou Economia OnLine se stane Alena Klímková

Starší článek

Trh internetové TV v západní Evropě vzroste do roku 2010 osmkrát

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více