Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

T-Mobile míří na ženy – mobily i parfémy

Redakce MAM16. 11. 2006

Ženy jsou nejlepšími zákazníky mobilních operátorů. A první z nich – T-Mobile – pro ně v Česku připravil speciální vánoční nabídku. Na trh příští týden uvede mobilní telefony s vybranými doplňky.
Chce tak navázat na akci sesterské společnosti v Německu, která během tří měsíců prodala 130 tisíc mobilních sad pro ženy. Konkurence na českém trhu podobnou nabídku zatím nemá. T-Mobile bude nabízet sedm mobilních telefonů, ke kterým bude přidávat sluchátka, parfémy či stylová pouzdra.
“Ačkoliv mužům je zřejmě blíž technická stránka mobilních telefonů, ženy chtějí mít styl,” uvedl ředitel marketingu T-Mobilu Petr Dvořák.
Že firma míří právě na vkus žen, není náhoda. Ženy podle Dvořáka pošlou každý měsíc o třetinu více SMS než muži. Jejich hovory jsou také v průměru o deset vteřin delší. Za měsíc tak průměrná zákaznice T-Mobilu pošle 85 SMS a jeden hovor jí trvá minutu a 52 vteřin.
Podle odborníků se operátoři na téměř nasyceném trhu stále více snaží zaměřit na nové zákaznické segmenty. Nedávno například firmy přišly s nabídkou tarifů pro děti od šesti let. Zároveň se více snaží udržet si stávající klienty. V tuzemsku je 11,9 miliónu aktivních mobilních telefonů, což představuje víc než 116 čísel na sto lidí.
Samotní výrobci mobilních telefonů zatím jen balí své výrobky do atraktivnějších obalů. Vysloveně na ženy zaměřené modely pak dělají ve výjimečných sériích.
Americká Motorola je pověstná svým designem a po obrovském celosvětovém úspěchu svého véčkového telefonu “žiletka” připravila model Pink. Začátkem roku tak byla v Česku k mání růžová Motorola v edici s pouzdrem, miniaturním bezdrátovým sluchátkem a parfémem od Gucciho. Výjimečnost mu měla dodat limitovaná série pěti set mobilů. Jednička mezi výrobci mobilů Nokia zase letos v březnu s velkou slávou uvedla ultramoderní trojkolekci L’amour s výstižným štítkem, který mívají ve švu všitá značková trička. Taková exkluzivita ale něco stojí – v případě nokií od deseti do dvaceti tisíc.

Hospodářské noviny, 16.11. 2006, autor: Jan Cizner

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 46. týden 2006

Starší článek

Evropské domácnosti utratí za vánoční dárky průměrně 456 eur

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více