Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Studenti zlínské univerzity si v praxi zkusí nový způsob reklamy

Redakce MAM10. 11. 2006

Studenti zlínské Univerzity Tomáše Bati si v praxi vyzkouší nový způsob komunikační kampaně. Na vybraných vysokých školách budou pomocí takzvané guerilla reklamy propagovat listopadový multimediální festival Mixer. Pořadatelé festivalu v pondělí obsadí vybrané vysoké umělecké školy v Praze, Brně a ve Zlíně a označkují nábytek nálepkami ve tvaru loga festivalu. Sdělila to manažerka projektu Michaela Balarinová.
Festival Mixer je projektem vyučovacího předmětu Komunikační agentura, ve kterém si studenti zlínské fakulty multimediálních komunikací ověří teoretické poznatky v praxi. Během přípravy se musí vypořádat nejen s kompletním zajištěním festivalu, ale také navrhnout a realizovat komunikační kampaň. Letos se vedle klasických médií rozhodli i pro takzvaný guerilla marketing, který podle odborníků kreativním přístupem směřuje k rychlému a viditelnému výsledku za použití minimálních nákladů.
Právě náklady na kampaň vedly studenty a zároveň organizátory festivalu k nápadu na přepadové kampaně s vtipně otextovanými takzvanými woblery. Woblery představují malý kulatý plakátek s logem festivalu, který je umístěn na pružném proužku, popsala nový způsob propagace organizátorka Renata Mánková. Text na woblerech má studenty vizuálních oborů přimět k zamyšlení nad designem objektu, zhodnotit jej formou možností uvedených na wobleru, a tím navodit zájem o festival.
Tento způsob propagace zná většina lidí například ze supermarketů, kde je jejich cílem upoutat pozornost zákazníků. Stejně přemýšlel i autor kampaně Ladislav Bureš, který je autorem textu na nálepkách. “Uvědomujeme si, jak je těžké zacílit na současné studenty, zvláště ty z multimediálních oborů. Proto jsme zvolili tuto netradiční formu komunikace,” dodal organizátor Jiří Vedral.
Letošní, v pořadí již čtvrtý ročník festivalu, se ve Zlíně uskuteční od 20. listopadu. Oproti minulům ročníkům zaznamenal mnoho změn. Nejvýznamnější je změna statutu festivalu z filmového na multimediální. Čtyřdenní přehlídka originálním způsobem prezentuje výsledky tvorby studentů a zároveň vysvětluje pojem multimédia.

×

Hrubé výdaje firem na TV reklamu v říjnu stouply na 2,6 miliardy

Starší článek

Zuna spolupracuje s ruskou Home Credit and Finance Bank

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více