Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Spotřebitelé žalují SkyEurope

Redakce MAM6. 11. 2006


Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) s právnickou společností Garde-Eps podaly žalobu na nízkonákladové aerolinky SkyEurope. Předmětem řízení bude reklamní kampaň SkyEurope, ve které inzeruje letenky za mínus deset korun, a neuvádí přitom další poplatky spojené s koupí letenky. Právníci a SOS považují za porušení zákona praxi, která spočívá v rozdělení cestovného do několika položek (cena letu, letištní poplatky, poplatek za použití platební karty) a následnou reklamu opřenou pouze o jednu z těchto položek. Inzerované ceny letenek a skutečné ceny, za které je možné lety koupit, se tak podle tiskové zprávy sdružení hrubě liší. Podle marketing executive SkyEurope pro ČR Lucie Gocníkové obchodní inspekce žádné nedostatky v kampani neshledala. Stížností se však bude zabývat také arbitrážní komise Rady pro reklamu. Podle jejího výkonného ředitele Pavla Kurýla je inzerce záporné ceny sama o sobě spornou záležitostí. Rada pro reklamu řešila také stížnost ČSA na kampaň Čas pro změnu, v níž SkyEurope použila stejný font, jaký má logo ČSA. Tato stížnost však byla zamítnuta. Jak dále Lucie Gocníková pro M&M uvedla, “SkyEurope se stala terčem žaloby kvůli intenzivnímu a agresivnímu marketingu, a nikoli proto, že neuvádí ceny letenek s poplatky – stejně jako to dělají všichni ostatní dopravci”.


01obr_SKY_revolucia_CZ1.jpg
mínus pro sky Europe? Pokud aerolinky soud prohrají, budou příkladem pro svou konkurenci, jak nedělat reklamu.

×

Kurzy.cz spouštějí prodej povinného ručení

Starší článek

CVVM: Češi nejvíce věří médiím, nejméně odborům a církvi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více