Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Spotřebitelé žalují SkyEurope

Redakce MAM6. 11. 2006

Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) s právnickou společností Garde-Eps podaly žalobu na nízkonákladové aerolinky SkyEurope. Předmětem řízení bude reklamní kampaň SkyEurope, ve které inzeruje letenky za mínus deset korun, a neuvádí přitom další poplatky spojené s koupí letenky. Právníci a SOS považují za porušení zákona praxi, která spočívá v rozdělení cestovného do několika položek (cena letu, letištní poplatky, poplatek za použití platební karty) a následnou reklamu opřenou pouze o jednu z těchto položek. Inzerované ceny letenek a skutečné ceny, za které je možné lety koupit, se tak podle tiskové zprávy sdružení hrubě liší. Podle marketing executive SkyEurope pro ČR Lucie Gocníkové obchodní inspekce žádné nedostatky v kampani neshledala. Stížností se však bude zabývat také arbitrážní komise Rady pro reklamu. Podle jejího výkonného ředitele Pavla Kurýla je inzerce záporné ceny sama o sobě spornou záležitostí. Rada pro reklamu řešila také stížnost ČSA na kampaň Čas pro změnu, v níž SkyEurope použila stejný font, jaký má logo ČSA. Tato stížnost však byla zamítnuta. Jak dále Lucie Gocníková pro M&M uvedla, “SkyEurope se stala terčem žaloby kvůli intenzivnímu a agresivnímu marketingu, a nikoli proto, že neuvádí ceny letenek s poplatky – stejně jako to dělají všichni ostatní dopravci”.

-Martina Trymlová-

×

EK možná doporučí vypnout analogové vysílání dříve než v 2012

Starší článek

Česká televize zdražuje o 15 %

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více